piątek, 20 września 2013

Puder matujący w mgiełce - nowość Diorskin Airflash Matte Touch



Dzisiaj trochę o gorącej nowości z Dior a mainowicie  Diorskin Airflash Matte Touch long lasting powder .
Wszystkie czarodziejskie,  makijażowe sztuczki  Dior czerpie i "wypożycza w" nowej odsłonie w  postaci  magicznego  pudru w sprayu:)

Chyba pierwszy w historii, nigdy nie widziałam takiej aplikacji jeśli chodzi o puder wykonczeniowy, matujący:) Choć można  by tutaj przytoczyć UD.




Inspirowany makijażowymi trickami rodem z wybiegów modelek,  puder w oka mgnieniu otacza skórę woalem dopasowującego się koloru i  genialnego  wykończenia.Zmikronizowane  cząsteczki osiadają  na skórze nadając jej  welwetowy mat.

Matte Touch ugruntawia makijaż, wyrównuje  teksturę skóry, kolorystycznie świetnie się dopasowując, matuje cerę skłonną do świecenia i zapobiega pojawianiu się tych "świetlistych pól".


Co ma w środku?

Ma oczywiście  jak większość baz i pudrów trochę silikonu dimethicone, nylon-6, propane ( gaz) oraz  witaminę  E , wyciąg z pestek słonecznika i titanium dioxide.



Kupiłam go z wielką ciekawością gdyż uwielbiam takie "inne" nowości.

Spray wygodny, fajny do torebki, aplikacja  nad którą trzeba popracować, są 2 możliwości:


- z 20 cm bezpośrednio na buźkę - jednakże  czasem trzeba uzbroić się w pędzel by go rozłożyć na własciwe miejsce, czasem zbiera się w takie " pianko-kropki" i trzeba to po prostu rozetrzeć. Zauważyłam,że ma to miejsce gdy zbyt dobrze nie wstrząśniemy pudrem, a o tym trezba pamietać. Fachowcy za jednym zamachem , niczym prysznicem czy airbrushowym samoopalaczem, rozpylaja wokół twarzy i.... skóra nie ma żadnych zacieków!!! Tak to jest możliwe, czasem tez mi tak sie udaje:)


- można też nakładać na wierzch dłoni i rozprowadzać pędzlem.



Puder w spray ma iść  ostatni w szeregu, czyli podkład, puder jakiś własny i   fixer Dior Airflash.
Spokojnie mogłabym go nazwać fixerem, zagruntowuje bowiem  całość makijażu  dość solidnie, daje taki  super idealny , satynowy mat.Lekki jak piórko i niewidoczny jak powietrze.Dopasowuje się do każdego koloru skóry!!!

Mam cerę mieszaną w kierunku tłustej, świecę się po 2-3 h , zauważyłam,że Dior przedłuża mi te godziny bez świecenia ale bardzo naturalnie, nie wysuszając i nie przedobrzając makijażowych sztuczek.

Skóra nieco lśni , subtelniej ale lśni po 6 h, makijaż nadal raczej nienaganny:)
Pobawię sie nim nieco duże i zobaczymy czy będzie moim ulubieńcem.
Dla kochających Dior'a wiadomo,że ma też podkład w spray Airbrush foundation  i CC Primer.


 Puder Matte touch ma pojemność 50 ml, kosztuje  30 GBP.

Nie wiadomo kiedy się skończy gdyż tego nie widać , ale  moim zdaniem wszystkie makijażowe geeki powinny mieć ten zadziwiający ewenement makijażowy:)


A co Wy myslicie o takiej dziwnej aplikacji? Hot or not?









Czasem wygląda po rozprowadzeniu tak, mało estetycznie, prawda? - tak się dzieje, gdy za  słabo wstrąśniemy przed użyciem :)



By po chwili stopić się ze skóra idealnie,niezauważalnie





Efekt na twarzy:





Po kilku godzinkach:











21 komentarzy:

  1. Ja go uwielbiam :-) zreszta juz wiesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ale prezentuje się świetnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Super kosmetyk. Może na codzień niepotrzebny, ale na jakieś większe wyjścia, śluby, ważne spotkania ideał!

    OdpowiedzUsuń
  4. o wow, w końcu mnie zadziwili :) FAJNY :)
    P.s. Ale Ty masz ciekawe oczęta, jak malowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie się na buźce prezentuje! Ale chyba bałabym się takich wynalazków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz troszkę trzeba sie na początku z nim oswoić i popracowac, ale niektórzy juz za jednym zamachę go rozpylają:)

      Usuń
  6. Dziwny wynalazek, ale efekt końcowy, jaki prezentujesz na zdjęciach swojej twarzy jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dziwny, ale Dior poszedł dalej za swoim pierwszym sprayowym podkładem i kto wie:P

      Usuń
  7. kusisz cholera babo niedobra :) uwielbiam takie gadżety :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kup:)Ja się nim zachwycam i musiałam go nabyć;)

      Usuń
  8. Brzmi bardzo fajnie. Ja sprobuje! xo

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast