środa, 7 listopada 2018

Perelki od Tom Ford i Jo Malone - co pod choinke?



Tyle mialam nagrac i czasu za malo, do tego choroba i dlugo trwalo zanim zebralam sie nakrecic cos na szybko.

Zapraszam Was na nowy film z inspirujacymi perelkami z Tom Ford i Jo Malone.
Mam nadzieje ze znajdziecie cos dla siebie.

Czekam na Was na kanale !!!

Read more ...

środa, 17 października 2018

Nowosci, nowosci z mojej polki: Aerin, YSL, Sisley, Orgins etc

Chora ale nagrywam dla Was, dzisiaj bedzie o nowosciach z perfumerii i nie tylko, ktore jeszcze u mnie nie zagosily.
Bedzie i o zapachach Aerin, pomadce YSL, czysciku do twarzy Sisley i Orgins.
Zapraszam do ogadania i wybaczcie zakatarzony nos.


Read more ...

piątek, 12 października 2018

Ulubiency miesiaca wrzesnia 2018 - pielegnacja i kolorowka



Miesiaca zleciacial i  z lekkim opoznieniem spowodowanym choroba, zapraszam Was na ulubiencow miesiaca wrzesnia.

Duzo bedzie o pielegnacji ale i wspomne o kosmetykach kolorowych.

Zapraszam serdecznie do ogladania.
Jesli chcecie porownanie   2 serum , ktore polecam dajcie znac.



Read more ...

piątek, 28 września 2018

Primark love - jesienne nowosci, Disney i uniform do pracy



Czesc kochani, z lekkim opoznieniem ale nowy film czeka na kanale.
Tym razem  cos na jesienny sezon i dla milosnikow Disney'a.
Jakosc filmu jest lepszaa wiec ilepiej sie oglada, planuje zmienic tlo bo troche nudnawo, prawda?

Nastepny odcinek bedzie z ulubiencami miesiaca, bo to juz zaraz pazdziernik:)

Zaparszam Was serdecznie.


Read more ...

niedziela, 16 września 2018

Jesienne nowosci w perfumerii: serum za 1800 zl, Dior forever undercover 24 h



Kochani, jak obiecalam nowy filmik tym razem kosmetyczny, odnosnie nowosci kosmetycznych z perfumerii, omawiam w nim kilka nowosciz Sisley i Dior, w tym serum za 1800 zl.

Ciekawi? Zapraszam




Read more ...

czwartek, 13 września 2018

Jesienne inspiracje cz. 1 Zara, Primark i cudowna wiadomosc



Kochani znowu jestem, dziekuje wszystkim za wytrwalosc i wsparcie.
Obiecuje,ze bede czesciej ale tyle sie dzieje, ze musze byc bardzo elastyczna.
Jak jest Was wiecej na kanale to czuje sie zobligowana i po prostu musze sie z Wami widziec.

testuje nowy podklad i serum i wkrotce w czesci 2 bedzie review i pare slow o tym.
Mam tez okazje podzielic sie z Wami super wiadomoscia...


Zapraszam do ogladania !!!




Read more ...

czwartek, 23 sierpnia 2018

Super goracy ulubiency lata 2018 i nowosci, nowosci



Uff, udalo sie wrocic na You Tube z nowym filmikiem.
Lato bylo bardzo pracowite dla mnie, szykuja sie pewne zmiany, o ktorych byc moze powiem. Ale najwazniejsze, ze udalo mi sie nakrecic filmik o ulubiencach lata 2018 i omawiam w nim co warto kupic, w tym kilka nowosci, ktore  publikowalam u mnie na Insta.


Read more ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast