Kiedy powrot z recenzjami? Co sie ze mna dzieje?


Pewnie niektorzy zastanawiaja sie czemu mnie nie ma, czemu nie publikuje nowych odcinkow, czy zawiesilam dzialalnosc?

Otoz kochani powroce wkrotce, troche zmian w zyciu prywatym  i brak czasu i zmeczenie powoduje, ze nie mam za duzo czasu i glowy by publikowac tak czesto jak obiecalam, ale to chwilowe.
Poza tym prawde mowiac, mam pomysl na kilka pomyslow ale  chec zrealizowania jest odkladana na boku bo zauwazylam,ze kanal nie jest zbyt dla Was popularny i ciekawy. Rzadko wchodzicie, a nie chce byc jak przygrzane kotlety, lansujace sie na kogos, kto konieczie chce sie wybic, bo nie takie zalozenie mojego kanalu.

Chce publikowac  to wszystko, co lubie i co wg. mnie jest rzetelne i warte uwagi, ale wiadomo,ze kanalow jest mnostwo i jest w czym wybierac, a ja z wiekiem nudze sie smiertelnie ogladajac pelne bzdur filmy dla nastolatek, a z drugiej strony lubie  szalenstwo modowe i fascynujaca pielegnacje i takie jest zalozenie kanalu.


Podsumowujac, dla tych co czekaja, obiecuje, ze swieza glowa i dawka pozytywnej energii wroce najdalej w przyszlym tygodniu.

Tymczasem zapraszam wszystkich subskrybentow, nowych i starych do zajrzenia do mojego bloku Recenzji Jednego Produktu, mysle ze warto.


A Tu odcinek nadal aktualny:


Komentarze

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty