Co z moim powrotem i kiedy można sie mnie spodziewać?:)



Dobry wieczór kochani,


Obiecałam jakiś czas temu,że jeszcze wrócę i powiem Wam,że  jestem juz blisko, zaczynam trochę tęsknic za podzieleniem sie z Wami  moimi przemyśleniami i nowościami, które co jakiś czas gromadzę i przysięgam sobie Wam pokazać i omówic.

I tak będzie, pewnie zadajecie sobie pytanie czemu mnie jeszcze nie ma a obiecałam dawno temu?

Przyczyn jest kilka, zarówno związane z moją rodziną, jak i karierą. Ale zapewniam solennie,ze powót do którego pomału dojrzewam będzie niebawem.

Pragnę także wrócić do mojej ramówki You Tubowej, mam juz kilka tematów i bardzo dziękuje tym, którzy zaglądają i tu i tam.

Będzie review mojego najnowszego podkładu Guerlain o przecudnym zapachu meteorytów, kilku highlighterach, nowości tatuażowej do brwi  jak i o moim stoisku Sisley... oraz tematy związane z akcesoriami i ciuchami.


Wszystkich moich czytających i oglądających pozdrawiam,zagladajcie i do usłyszenia wkrótce!!!





Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Info bagus Saya baru saja menemukan blog Anda dan telah

    membaca bersama. Saya pikir saya akan meninggalkan

    komentar pertama saya. Saya tidak tahu harus berkata apa

    kecuali yang saya punya

    OBAT PENGHANCUR MIOM

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty