niedziela, 10 września 2017

Co z moim powrotem i kiedy można sie mnie spodziewać?:)



Dobry wieczór kochani,


Obiecałam jakiś czas temu,że jeszcze wrócę i powiem Wam,że  jestem juz blisko, zaczynam trochę tęsknic za podzieleniem sie z Wami  moimi przemyśleniami i nowościami, które co jakiś czas gromadzę i przysięgam sobie Wam pokazać i omówic.

I tak będzie, pewnie zadajecie sobie pytanie czemu mnie jeszcze nie ma a obiecałam dawno temu?

Przyczyn jest kilka, zarówno związane z moją rodziną, jak i karierą. Ale zapewniam solennie,ze powót do którego pomału dojrzewam będzie niebawem.

Pragnę także wrócić do mojej ramówki You Tubowej, mam juz kilka tematów i bardzo dziękuje tym, którzy zaglądają i tu i tam.

Będzie review mojego najnowszego podkładu Guerlain o przecudnym zapachu meteorytów, kilku highlighterach, nowości tatuażowej do brwi  jak i o moim stoisku Sisley... oraz tematy związane z akcesoriami i ciuchami.


Wszystkich moich czytających i oglądających pozdrawiam,zagladajcie i do usłyszenia wkrótce!!!





1 komentarz:


  1. Great tips and advice. Love checking out your blog for your posts. Thanks for the share.
    Scarlett

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast