Jeszcze do Was wrócę:)?



Hey kochani,  witam Was bardzo wiosennie po bardzo długiej nieobecności - na poczatek bardzo też dziękuje tym co dalej eksploruja mój blog w poszukiwaniu porad i odpowiedzi na nurtujące Was pytania.

Bardzo miło Was nadal widzieć na blogu i na moim kanale You Tube.

Obiecałam sobie,że na bank co jakiś czas wrócę do blogowania i youtubowania, nadal będą to moje odkrycia kosmetyczne jak i trochę z życia emigracyjnego.

W moim życiu pielęgnacyjnym mało się dzieję, a to za sprawą,iż gdy się znajdzie już swojego Świetego Graala to już niebardzo chce się eksperymentować z czymś innym - a twarz i skóra to świętość, o czym wiele z Was zapomina.

Mam swoje marki i za żadne skarby nie  będę narażać skóry na stres, także blog i wiadomości pielęgnacyjne na bank będą krecić się wokól moich marek.

Mam za to dużo wiadomości na temat nowości makijażowych, robię się coraz bardziej wybredna ale na pewne sprawy nie ma co przymykać oko.

Wkrótce więc zawita notka odnośnie moich wiosennych odkryć:) No i podkładów i korektorów, które na bank się sprawdzają.


Jak macie jakieś typowe zapytania, albo tematy do poruszenia, dajcie znać jak tutaj zaglądacie:)

 

pexels.com


Komentarze

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty