Torebkowo - czyli co kobiety kochają najbardzej obok kosmetyków: Louis Vuitton



Hey kochani,  w niedzielne popołudnie witam Was z nowym odcinkiem na You Tube - tym razem z cyklu o moich torebkach, postanowiłam zacząć i inny cykl, o mojej pasji pobocznej, a mianowicie  trochę o modzie i torebkowym świecie. Jak ktoś był cy jest uważnym fanem mego bloga to wie,że co jakiś czas zamieszczałam posty o moich biżuteryjnych, torebkowych czy ciuchowych fascynacjach.

Pierwszy odcinek na YT był jakiś czas temu, więc tutaj przypominam:
https://youtu.be/5Mw3p0heSIg

Mam nadzieję,że  nowy cykl przypadnie  Wam do gustu, a zwłaszcza tym co lubia zaglądac do mojego Youtubowego świata. Tym razem o Louis Vuitton


Komentarze

  1. Marzy mi się taka torba, chętnie sobie przyoszczędzę jak będę miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty