Nowy kanał anglojęzyczny - for new english speakers



I have a feeling that I am actually stuck so I  am looking for more option my expression and I have noticed that a few English speaking  viewers quite often  visiting me so I decided to give a go and  my new  channel is called Beautyonline.

I don't wanna mingle two different  channel so that why I have just created completely new one: Beautyonline. Wish to be determined to enjoy it as well.

My project is made actually as a sample :)


Mam wrażenie,że utknełam nieco i  tak sobie szukam nowych dróg ekspresji, a tym bardziej,że zauważyłam iż osoby anglojęzyczne szukaja dość często informacji u mnie.

Tak więc obok polskojęzyczego kanału powstał anglojęzyczny i z pewną nieśmaiłością go lansuję. Projekt jest  na razie jako próba sił.

Nazywa się Beautyonline.

Nie oznacza to,że opuszczam  polskich czytelników wręcz przeciwnie po prostu chcę więc zrobić:)







  

Komentarze

  1. Kochana, z mila checia poslucham Cie rowniez i po angielsku ;) Podasz link do kanalu? Bo na YT jest pare kanalow Beauty Online ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty