Nowe trendy w urodzie- dermaplaning czyli o goleniu twarzy przez kobiety?





Hey kochani, dzisiejszy post poświecę coraz szerzej omawianemu zjawisku w świecie urody a mianowicie  dermaplaning.

Cóż to jest dermaplaning?

A no bardzo kontorwersyjna metoda polegająca na zastosowaniu specjalnego ostrza niczym ręczna golarka ( bardziej przypomina brzytwę) i  goleniu na sucho partii twarzy gdzie posiadamy tzw. baby fuzz czyli meszek. Obejmuje to zarówno partie brody, policzków czy czoła.

Większość kobiet boi się takiej ingerencji ze względu na kwestie odrastania włosów i spowodowania,że owe włosy odrasną grubsze i ciemniejsze.
W związku z tym,że  temat jest gorący i bardzo kontrowersyjny dużo specjalistów wypowiedziało się na ten temat zaprzeczając takim faktom i burząc ten mit sugerując przy tym zaburzenia hormonalne a nie sam fakt stosowania dermplaning.
Wielkie gwiazdy YT namiętnie eksploatują ten temat i mnie jako specjalistę do pielęgnacji bardzo to zaintrygowało.
Czytałam tez gdzieś,że sam proces takiego dbania o skórę przyszedł z Azji i stosowany był z lubością przez japonki i chinki.

Co daje dermaplaning?

- przede wszystkim jest to nowy gruntowny sposób eksfoliacji skóry
- odsłonięcia skóry pozbawionej puszku i małych włosków powoduje lepszą absorbcję produktów używanych jak i idealność struktury skóry

- spłycenie zmarszczek i niedoskonałości poprzez eksfoliację
- zmniejszenie roblemów ze skórą
- traktowanie zabiegu jako pre do nastepnych zabiegów z użyciem pilingów różnej maści

Skóra po zabiegu wydaje się bardziej promienna i idealna, makijaż trzyma się lepiej, a skóra wchłania lepiej produkty pielęgnacyjne.
Zagraniczne  kliniki i salony pod okiem specjalistów i indywidualnego planowania takich zabiegów, zajmują się tym już od conajmniej 8 lat!!!
Wiele gwiazd hollywoodu jak i celebrytów by wypaść idelanie w oczach kamer stosuje ta technikę wiele wiele lat:)


Jestem ciekawa  co na to polskie realia? I jak do tego odnoszą się polscy specjaliści medycyny estetycznej i same klientki:)


zrodlo internet



A kto jeszcze nie oglądał mojego nowego filmiku zapraszam z kawką!!!


Komentarze

  1. Oj nie, to nie dla mnie. Już sama wizualizacja tego zabiegu przyprawia mnie o gęsią skórkę...Niech się celebrytki katują, a ja sobie wąsik woskiem usunę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem brunetką, więc ten meszek w różnych partiach twarzy jest moją zmorą :/
    Jestem jednak zwolenniczką innych sposobów usuwania zbędnego owłosienia; mimo tylu zalet bałabym się, że niechciane włoski przystąpią do zmasowanego kontrataku i odrosną grubsze i/lub ciemniejsze, do tego będą szybciej odrastać. To jest właśnie powód, dla którego nie wypróbuję tej metody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno Cie nie widzialam kochana:) Wlasnie dlatego rozgorzala dyskusja czy faktycznie te wloski odrastaja grubsze i ciemniejsze i jednomyslnie wiele osob zwiazanych z tym na codzien odpowiedzialo ze nie, jesli jednak tak sie dzieje zazwyczaj sa to zaburzenia hormonalne i wysoki poziom testosteronu.To sa wypowiedzi osob biegle wyksztalconych a nie zwyklych youtuberek, jestem bardzo tego ciekawa.

      Usuń
  3. Ja rownież mam z rym problem i nie jestem przekonana do takich metod. Nie wiem jak sie za to wszystko zabrać 😞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama mam mieszane uczucia, ale ja nie sadze bym sprobowala:) Mysle ze do tego trzeba odejsc indywidualnie i w zaleznosci od problemu.

      Usuń
  4. Od lat mam problemy z hormonami i meszek na twarz doprowadza mnie do szału, ale z pozbywam się go woskiem i mam spokój na miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym spróbowała oddając
    się w ręce specjalisty !
    Skoro inni sobie chwala, to warto się odważyć !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty