Wesołego Alleluja:) Zapowiedzi



Czas Wielkanocy jest dla mnie zawsze bardzo szczególny, gdyż wszystko zapowiada nowe życie, wszystko budzi sie do życia - myślę,że i ludzie doładowuja sie energetycznie i mają więcej pomysłów, życiodajnej energii i dobrego humoru. No i słońce coraz bardziej daje się we znaki, dzień jest duższy i to taka ewidentna zapowiedź wiosny!!


Także życzę Wam dużo zdrówka, energii i cudownych świąt Wielkiej Nocy oraz mokrego Śmingusa-Dyngusa!! Trochę mi żal,że w UK nie ma tradycji Lanego Poniedziałku :P Generalnie jest to dzień wolny od pracy ale bez takiej tradycji. Większość tez pracuje :) A jajka czekoladowe są wszędzie:P


Kto ma ochotę spędzić Święta ze mną zapraszam na ostatni, poprawiony odcinek na You Tube, w którym omawiam świetny zestaw do strobingu:




A już wkrótce planuję umieścić nowy odcinek z kosmetykami, które kusiły mnie jakiś czas i w końcu zagościły na mojej półce - do tej pory jeszcze nigdy ich nie omawiałam!!


Komentarze

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty