Anastasia Beverly Hills Glow kit review i refleksje ode mnie odnośnie kanału - update




Przed Świętami zapraszam Was na małe review odnośnie paletki rozświetlaczy Glow Kit - w moim przypadku jest to zestaw w odcieniu That glow.

Co ja o nim myślę i jak wygląda -  zapraszam na kanał na You Tube.
Jak wiecie kilka razy pisałam review produktów Anastasia Beverly Hills, jestem wielką ich zwolenniczka i na pewno nieraz zagoszcza na moim blogu i vlogu.




Jeśli chcecie więcej moich filmików i review zapraszam do subskrybcji mojego kanału - wiem,że niektóre z Was wolą  formę pisaną ale czasem mam tyle do przekazania, a mało czasu,że ta forma jest bardzo dla mnie na tak!!!
Poza tym szczerze? widzicie co się porobiło z niektórymi blogami? W kółko to samo, te same produkty na wielu, wielu blogach -  recenzje sponsorowane z wkładkami prasowymi i  niestety mało refleksyjnymi i osobistymi uwagami !!!
Być może sa szczere? Na ile jednak  w ogole wypróbowane i sprawdzone?  Na ile inspirujące?

To pytanie zostaje dla mnie retoryczne:)Ja chciałabym zostać sobą ... soba w ocenie komsetyków ( i nietylko) i w swojej wiedzy, mimo,ze może czasem jestem drażniąca, irytujaca i uparta  i nie każdy musi za mną przepadać.
Dziele się z Wami tym, co sama uważam za inspirujące i warte podkreślenia.

Bardzo chciałabym podtrzymać mój kanał i stale mieć  z Wami kontakt więc zapraszam i na YT!!!Dużo wkładam w to pracy i bardzo chciałabym  się tam  z Wami  również widzieć:)
Nie chce sztucznie wypromowywać kanału ale licze na stałych czytelników i doborowe towarzystwo - bo takie jesteście!!!!

Komentarze

  1. Ja osobiście wolę formę pisaną, bo w dni robocze nie mam czasu na YT, a w weekendy też różnie bywa.
    Co do blogów ... to ostatnio zrezygnowałam z subskrypcji 80 %. Szkoda czasu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdaje sobie z tego sprawę:) Bedzie mi jednak miło jak wpadniesz:*
      Z tymi blogami to idzie w kierunku po prostu prasy kosmetycznej, nie mówię,że nie poczytnej ale czasem nudnej i hmmm czy aby w ogole sprawdzonej? Bardzo szanuje kazdy wklad pracy ale piekna okladka to dla mnie nie wszystko.Zdaje sobie jednak sprawe ze jestem dinozaurem:P

      Usuń
  2. tez wole slowo pisane, chociazby dlatego ze glownie na telefonie czytam :) blogow osobistych zostala doslownie garstka, ale tym bardziej Was cenie i tym wierszym zaufaniem darze, piszcie, piszcie bo czytam z wielka przyjemnoscia, zdjecia nie musza byc cudownie komercyjne, liczy sie przeciez tresc

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty