środa, 25 grudnia 2013

Czas wyprzedaży - start- wielkie szaleństwo w stolicy mody :)

Witam Was kochani ;)

Mam nadzieję,że Mikołaj był dla Was hojny  i czas świąteczny spędzacie przemiło,w sielankowej, rodzinnej atmosferze.

Bardzo dziękuję wszystkim za życzonka i przesyłam milion buziaków :)

Dla fanów wyprzedaży daję cynk ,że ten czas już się zaczął, od rana śledzę strony internetowe i to co się dzieję to głowa mała, wszak Londyn to stolica  świata mody:

- w Selfridges strona szwankuje, fanki Michael  Kors'a szaleją, nie wiadomo co nadal jest a czego nie ma, tutaj w UK to  bardzo  poszukiwany amerykański designer i  jest mega rozrywany, to samo dzieje się z butami Ugg :) Inna  marka rodem z  angielskiej areny mody  Burberry czy też amerykańskie koncerny jak Hollister, Gilly Hicks, Victoria's  Secret przeżywają szczyty popularności - sama należę do ich fanów.

- strona HOF działa  bez zarzutu ale w porównaniu z Harrodsem czy Selfridges ich oferta jest uboższa.

- ruszyła obniżka na Feelunique -ta mnie jednak mniej ciągnie, gdyż wielkie domy handlowe są dla niej  dużą konkurencją.

A jutro rusza wyprzedaż sklepowa  odsłona  Boxing day z wielkimi  obniżkami w sklepach stacjonarnych - czas wspaniałych polowań dla zdeterminowanych  i mega wytrzymałych, czasem kolejki są od rana i sklep dosłownie płonie od ludzi.

Ja mam ochotę na parę rarytasków z mniej obleganych marek, tym czasem cieszę się wolnym i nowymi nabytkami z Armaniego, Michael Kors'a i nowym Centrum dowodzenia, który pomału oswajam i z którego piszę te słowa:P








24 komentarze:

  1. Pokaż nowe centrum dowodzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokażę ale ogarniam go na razie, nie jest to nic specjalnego do jablucha mi daleko;)Ale stary już szalał:P

      Usuń
    2. Mnie jabłko nie kręci, jestem staromodna jeżeli chodzi o sprzęt :D
      W takim razie poczekam spokojnie :)))

      Usuń
    3. ja też, więc jest japoniec:) Ja kocham wszystko co japońskie haha...

      Usuń
  2. Uwielbiam ten czas wyprzedaży po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne Majkelki *.* poka to Centrum swoje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze Majki krolowal w tym roku pod choinka u wielu osob,w tym i u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo MK wciąga, a tutaj po prostu rządzi;) Muszę się na coś innego przerzucić hihi

      Usuń
  5. Such beautiful pieces! Happy holidays!

    http://www.stefanystrange.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Love it! Great post ;)

    Love from Amsterdam!

    http://juicyconfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Love them, especially the bag ♥ Merry Christmas!

    http://www.mursway.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello dear, Your blog really awesome! Love it! <3
    Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;) www.catpuff-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna torba! Zimowa wyprzedaż to najlepsza z rzeczy, jaka zdarza się zaraz po Świętach hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. LOVE IT, REALLY AMAZING PICS!


    I’m waiting for your opinion on my latest post!
    BABY WHAT’S UP.COM

    I’m following you on all social networks, follow me and get in touch !
    facebook | instagram


    Kisses from Italy, Alis.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi dear!! Your blog is amaze and I hope you had a wonderful Christmas!! Love the Michael Kors purse! I've started following you on Bloglovin btw! Hope you can follow back :-)!

    Love,

    Noor
    http://queenofjetlags.com

    OdpowiedzUsuń
  12. the bag is truly gorgeous and the matching wallet is too :) hope you had a wonderful christmas

    OdpowiedzUsuń
  13. MK zawitał do mnie w tym roku pod choinkę, i mam nadzieję, że rozpoczął serię ;) przepadłam i mam nową manię :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast