czwartek, 24 października 2013

Bogini nocy MAC Divine night i Stroke of Midnight - to co mnie kusi:)

Tych  kolekcji nie mogę się doczekać, wiem,że masę zapowiedzi  krąży o nich w necie ale przebieram nóżkami jeśli chodzi o kilka kosmetyków z Divine night i Stroke of Midnight.

I tak pewnikiem nie oprę sie pomadkom , błyszczykom i  lakierom Divine night , oraz fluidline czy też świetnym zestawom  z Stroke of midnight i Nocturnals.

Cudowna prezentacja, pełna hojnych blasków i nasyconych kolorów by przyciagnąć zazdrosne spojrzenia innych.
Wyrażenie siebie przez pryzmat nocy , bycie gwiazdą tu i teraz:)Graficzna, eksplodująca feeria kolorów, która wabi nas by ją  posiąść.

Oto co mi najbardziej wpadło w oko i jak opisuje kolekcje MAC:


Mineralne cienie do powiek, róż do policzków i puder Skinfinish to zestaw kontrastowych, graficznych odcieni. Fluidline w kolorze Macroviolet oraz Stares & Speculation sprawią, że będziesz się wyróżniać a kredka do oczu Kohl Power Eye Pencil pokryje linię oka perłą. Tusz False Lashes wyostrzy look, a dzięki dopasowanym odcieniom błyszczyków i szminek Cremesheen, usta pokryje urok. Na zakończenie dolej oliwy do ognia… lśniące lakiery do paznokci sprawią, że inni spłoną z zazdrości…














A tutaj  dobrocie z kolekcji Stroke of midnight oraz   pigmenty i  błyszczyki z Nocturnals - to mój must have, takie 2 kompleciki by sie przydały:P







Oczywiście nie mam nic przeciwko by wyglądac jak ta Pani poniżej:)



19 komentarzy:

  1. Coraz lepsze kolekcje wydaje MAC.Uwielbiam tą firmę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, te limitki sa cudowne, choc ja wszystkich nie pokazalam:)Ale te najbardziej mnie ujmuja

      Usuń
  2. Mnie póki co nie ciągnie do żadnej nowej LE z MAC'a. Poczekam i może kolejna będzie ciekawsza? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi rozumiec:) Ja jak zwykle wpadam w szpony Maczka, cóz ja na to poradzę jak czasem nie mogę sie oprzec ech

      Usuń
  3. Nie moge sie doczekac az wpadna w moje lapki hihi szczegolnie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez, te zestawy snia mi sie po nocach hihi

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja róży mam na razie dośc ale do oczu, ust nigdy nie za wiele:P

      Usuń
  5. A ja tak oglądam tego MACa na blogach, dziś jest u Ciebie, niedawno czytałam, że zaczyna się sprzedaż online na polskiej stronie i zaczynam się łamać:) Ale chyba jednak poczekam z zakupami na jakiś wyjazd do dużego miasta bo wolałabym najpierw obmacać te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto oblukac co i jak:) Niektore sa zblizone do poprzednich, ale niektore niepowtarzalne:)

      Usuń
  6. mi się te zestawy z kosmetyczkami podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mnie również one najbardziej przypadły do gustu :)

      Usuń
  7. wszystkie bym zakupiła gdybym mogła, chociażby tylko po to by na nie spoglądać...
    już dziś sprawdzalam co i jak na pl. stronie MAC :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż jestem ciekawa, co w efekcie końcowym kupisz :-)
    Tak jak pisałam do Marti - można oczopląsu dostać XD
    Dużo, bardzo dużo jest do wyboru :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post , z niecierpliwością czekam na kolejny. Tymczasem zapraszam również na mojego, raczkującego bloga. :)

    http://worldbyally.blogspot.com/

    Ola xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie również kuuusi (i to bardzo) :-)
    ___________________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestawy z kosmetyczkami fajnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast