You Tube'owe rozkręcenie - zapraszam na drugi film z recenzjami real Technique, Dior, YSL, Chanel.

Tak jak zapowiedziałam, powoli zaczynam nakręcać kolejne filmiki na You Tube , wczoraj po żmudnych wgrywaniach, zawieszeniach i małych defektach w końcu na zakończenie dnia  udało się ukończyć misję:)

Zapraszam więc na odsłonę kolejnego filmu z recenzjami  pędzli Real Technique,  Le blush creme de Chanel, korektorów YSL i Dior :)

Zapraszam!!
Wkrótce też zamieszczę nowa notkę o nowościach :)

Dziękuję tez wszystkim za miłe słowa odnośnie moich pierwszych kroków na YT, każda wskazówka jest cenna.
Chciałabym też Was się podpytać czy wiecie jak skutecznie załadować kanał YT na boczny pasek bloga? Bo jakoś mi nie wychodzi:P




Komentarze

  1. Nawet nie wiedziałam, że masz swój kanał :) Już subskrybuję !

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba to,że prowadzisz vloga :) trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, świetnie !!! zaciekawiłaś mnie tym korektorkiem Dior :) natomiast do różu w kremie jakoś nie mogę się przekonać , może kiedyś jeszcze do tego dorosnę :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś sie skusisz, to na spokojnie trzeba popróbować:)

      Usuń
  4. super extra! kiedy kolejny filmik? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super się Ciebie słucha i ogląda:) Taka wyluzowana dziewczyna z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) No nie zupełnie wyluzowana ale staram się:)

      Usuń
  6. Cienie Dior i róże w kremie Chanel niesamowicie mi się podobają. Fajnie Cię wiedzieć w takiej "formule filmikowej", czekam na Twoje następne produkcje!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje kochana:) Z przyjemnością nakręcę jeszcze takie filmiki:)

      Usuń
  7. Szkoda, nie podpasowała Ci limitowanka z RT, ale dobrze wiedzieć, bo w razie jakbym chciała je nabyć to się zastanowię 500 razy nim to zrobię. Cień z Diora też mam i mam jeszcze jeden z tej kolekcji i bardzo je lubię. A co do różu z Chanel to uwielbiam (mam 3, ale to już wiesz :-P). Uważam, że aplikacja ich jest banalna wręcz, a piszę to z perspektywy osoby, która wcześniej róży raczej nie używała. Jak to się mówi 'foolproof' formuła :-) Kolejny bardzo fajny filmik. Congrats :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbaim RT ale te duo fibre są beznadziejne, przede wszystkim twarde!!
      Wiem wiem o Twoich różach z Chanel, musisz koniecznie je wszystki zaprezentować:)

      Usuń
  8. Moja wishlista kosmetyczna powiększyła się o kolejny punkt: pójść z Tobą na zakupy kosmetyczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu zainwestować w te pędzle choć zastanawiam się jeszcze nad Bdellium Tools - linia green :0

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają Twoje filmiki! Napewno będę często zaglądać. Ze swojej strony zapraszam na www.facebook.com/DeffyHandmade

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty