poniedziałek, 7 stycznia 2013

Nowa szata bloga - under construction :)

Od wczoraj trwają małe prace na moim blogu, chciałam coś zmienić ale czasem blogger jest nie do ogarnięcia:/
Chciałam aby blog był czystszy, wyraźniejszy ale chyba brakuje mi ramek:)Nie chcę za dużo zdobień ale chyba coś ograniczającego tekst by się przydało?Nie za zimno na nim przez ta biel?
Jednakowóż jakieś dodatkowe zmiany sprawiają,że mi znika FB i inne rzeczy, które na nowo trzeba wgrywać.
W każdym razie jeśli by coś nie grało proszę zgłaszać:)
Dziękuję:*



33 komentarze:

  1. super! lubie takie jasne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie jak na blogu jest jasno i przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuu, pięknie:) Dużo osób lubi jasne tła na blogu, a u mnie jest czarno jak w d...Może tez powinnam zmienić tło na białe...? Co o tym myślisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe czarno u Ciebie ale intymnie:) Mi tutaj troche za biało , a popróbuj zmienic:P

      Usuń
  4. na plus choć wg mnie ja bym zrobiła tak, że wklikam się w banner i myk na stronkę gl a nie w napis nad ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa to dobrze,że piszesz:) Bo o tym nie wiedziałam,że tak się dzieje:/

      Usuń
    2. To samo chciałam napisać. Premierko, w układzie bloga wstaw zdjęcie banerku zamiast nazwy bloga.:)
      Układ -> 4PREMIERE (górna belka, edytuj) -> Zamiast tytułu i opisu (ładujesz baner :)).
      A banerek sam w sobie fajny, kojarzy mi się z Tobą za sprawą buzi Megan.

      Usuń
    3. Done:)Dzięki Idalio za wyłożenie techniczne hehe bo myslałam,że to musi być i już:P

      Usuń
  5. Mi się podoba! jest czysto i przejrzyście, tylko reklamy bym gdzieś przeniosła tak aby było widać etykiety. Jednak to tylko moja wizja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam lubię jak jest biało, więc mi się widzi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też jest biało ;D Szablon fajnie wygląda ;] Nie zmieniaj nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Było dobrze i jest dobrze...
    jak ja uwielbiam nadmiar bieli na blogu...wszystko jest jasne, przejrzyste i czytelne - czyli tak jak powinno być.

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi się z takim chłodem kojarzy:)Stąd opór:P

      Usuń
  9. fajnie jest! lubię jak jest tak czysto i przezroczyście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, bardzo lubię takie przejrzyste, jasne szaty graficzne. Wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie jest lepiej niz było:)

    OdpowiedzUsuń
  12. hu hu ha zima zła ;-) ta Megan to ładna jednak jest

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo tu przyjemnie, Premierówno!

    OdpowiedzUsuń
  14. hm mi ta miniaturka na większym zdjęciu jakoś nie pasuje, podobało mi się poprzednie tło

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast