II tura świątecznego rozdania Kalendarz adwentowy u 4 Premiere:)

Dzisiaj druga tura  zabawy w Kalendarz Adwentowy na moim blogu:)Trwa do 20 grudnia.

Przypomnę warunki:


- co tydzień aż do Świąt przedstawiam jedną propozycję prezentu dla Was do wygrania,  w sumie do wygrania 3 różne nagrody, które prezentuję w każdym następnym tyg.W tym momencie zostały już 2 nagrody, jedna tura została zakończona:)

- do zabawy może dołączyć każdy, kto jest  publicznym obserwatorem mojego bloga na bloggerze i  jednocześnie na Facebooku.
Wiem,że nie wszyscy korzystają z portali społecznościowych ale może się przekonają?
Taki kontakt z Wami bardzo mi pomoże:)
- dodatkowy punkt dla osoby, który napisze o moim rozdaniu u siebie na blogu bądź na FB:)
Proszę wtedy dać znać w komentarzu i załączyć link.

- osoba biorąca udziału musi mieć ukończone 18 lat

- fundatorem nagród jest blog 4Premiere czyli ja z mojej własnej kieszeni:)Ja będę Św.Mikołajem hehe

- zabawa została rozpoczęta dnia  6 grudnia i trwa do 23 grudnia 2012 r.

 I tura - 6 grudnia - już minęła:) Zwyciężczyni juz jest!!!
II tura - 13 grudnia
III tura - 20 grudnia

23 grudnia zabawa się zakończy a 24 grudnia w godzinach wieczornych  podam oficjalnie zwycięzcę III tury.
Zwycięzcę II tury podam 20 grudnia.

- każdej turze będzie towarzyszyć dodatkowe pytanie, by sprawdzić jak jesteście kreatywne:)
- na zwycięzcę czekam 3 dni od momentu ogłoszenia wyników
- jeśli możecie dajcie cynk pod postem,że wzięłyście udział by uniknąć ,że coś nie działa czy formularz  szwankuje, choć myślę,że będzie ok:)

A oto nagroda:
W skład której wchodzą mini kosmetyki marki Sisley: tonik różany  30 ml, mleczko do demakijażu 30 ml,krem nawilżająco-ochronny Hydra global  10 ml ,maseczka nawadniająca ekspresowa Express flower gel  10 ml, saszetka  podkładu Phyto teint eclat no. 3 , krem odżywczy Confort extreme 5 ml. No i sypki cień Miyo w kolorze turkusowym na dokładkę gratis:)




Życzę powodzenia!!! I do dzieła, maszyna losująca wytypuje zwycięzcę tury II  w dn. 20 grudnia



Komentarze

  1. Zgłoszenie wysłane.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłoszenie wysłane :-)! No i informacja o drugiej turze udostępniona u mnie na FB: https://www.facebook.com/joanna.mackiewicz.12

    Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłoszenie wysłane ;p jak i równiez powiadomiłam o konkursie na fb
    https://www.facebook.com/izabela.budzisz/posts/215895218545820

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne nagrody, kocham kosmetyki Sisleya :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłane, poprzednim razem byłam bardzo blisko wygranej ale się nie udało yhhh....to może tym razem? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne nagrody, tym razem też sprobowałam szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadanie wykonano! :)
    Odpowiedź wysłana.
    Info o konkursie - https://www.facebook.com/tatiana.dobija/posts/314161198692793

    OdpowiedzUsuń
  8. Udział wzięty, info na fb - https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=475406189169014&id=100004465681587

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty