Krótkie czy długie? Chwila o paznokciach

Miałam dzisiaj krótka pogawędkę o pazurkach, przypatrywałam się bacznie Paniom , które miały  robiony manicure i naszło mnie co w zasadzie w nowych trendach jest hot a co not.
Jak dla mnie cenię pazurki zdrowe oczywiście i  krótsze. Tak mi ostatnio padło,że wolę dobrze opiłowane, krótkie - czyli przycięte tuż przy skórze i na prosto, nie jakieś migdałki  czy szpony.
Taki kształt wydobywa pięknie płytkę, wydłuża optycznie paluszki i sam kształt paznokcia.
Schludny i zarazem sexy.
Jakoś  opatrzyły mi się migdałkowe zbyt okrągłe kształty, czy tipsowe przedłużania czy też metodę shellac.
Oglądając ręce klientek i wysłuchując ich narzekań nie jestem także zwolennikiem  metody utwardzania lampą .Wolę swoje, zadbane i jeśli już to odświeżone frezarką.
Fantastyczne też są tabletki Peggy Sage do moczenia paznokci raz w tyg by  je sobie odświeżyć i zmatowić oraz  zmiękczyć skórki.


Jak wiecie szaleję teraz z kawiorowymi kuleczkami, ale znalazłam na FB takie coś: sposób wykonania bardzo prosty: cukier plus klej:)

zdjecie z netu
 A to propozycja Illamasqua na  Halloween:)



A to kąpiel uzdrawiająca dla pazurka:)



Komentarze

  1. Ja też wolę krótsze, a co do kształtu to ja mam takie trochę półokrągłę bo niestety kwadratowe bardzo źle u mnie wyglądają :/ nie pasują mi po prostu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, prostokąciki super wyglądają:) Kwadraty duzo gorzej fakt

      Usuń
  2. Ja uwielbiam dłuższe, miałam, ale obcięłam bo mi się strasznie zniszczyły... a teraz od nowa zapuszczam, brakuje mi ich ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie wkurza jak zahaczam o cos, że cos pod nie włazi hehe i scinam:)

      Usuń
  3. Ja lubię średnie - nie za krótkie, ale nie za długie. Słowem - paznokcie w sam raz :) Przyznam jednak, że są kolory, które szałowo wyglądają tylko na króciutkich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie, są kolory które super wyglądają na krótkich pazurach, aż miło patrzeć.

      Usuń
  4. Wolę krótsze, bo mi w takich wygodniej i takie lubie, a poza tym nawet jak zrobia mi sie dluzsze to i tak zaraz sie którys zlamie i trzeba wszystkie piłowac :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja noszę krótkie, bo moje za bardzo się rozdwajają, żeby je zapuścić, a poza tym z krótszymi mi wygodniej :)

    te "cukrowe" paznokcie wyglądają wg mnie bardzo nieestetycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka poważna jestes bardzo:PJ a tam by cukier sobie zaaplikowała:)

      Usuń
  6. Wow nie pomyślałabym , że to cukier ! :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Noszę tylko i wyłącznie krótkie. Długie mi przeszkadzają. I nigdy przenigdy nie dam się namowić na jakieś żelowo-akrylowo-shellacowe świństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobają mi się zapuszczone na 2-3 mm, tak do opuszka, opiłowane na kwadrat. Swoje dziś ciachnęłam tuż przy skórze, bo były już za długie (obawiałam się, że wykolę sobie oko przy zakładaniu soczewek :D), a po drugie uważam, że ciemny lakier (który noszę prawie cały czas jesienią i zimą) lepiej wygląda na krótkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo i przy soczewkach przeszkadza jak cholera:P

      Usuń
    2. jeśli całe życie nosi się długie paznokcie, tak jak ja, to naprawdę nie przeszkadzają w niczym, nawet przy soczewkach :) właśnie w krótkich mi niewygodnie, nie mówiąc już o tym, że przez dwa dni po ścięciu (jeśli już muszę, bo się połamią itp.), bolą mnie opuszki palców, chociażby od stukania w klawiaturę :) ale jeśli długie, to tylko naturalne, wszelkie tipsy, szczególnie te obcięte w chamskie kwadraty, odpadają!

      Usuń
  9. Koniecznie muszę sobie pazurki wykąpać w czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaskrawe kolory nie wyglądają wulgarnie tylko na krótkich paznokciach.
    Ja najbardziej lubię nosić półdługie. Kiedy mam je opiłowane "po skórze", czuję się łyso ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja lubię krótkie a nawet bardzo krótkie :) długimi zawsze podrapię się w nocy po twarzy;/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja lubię długie, ładnie i kobieco wyglądają i to te kwadratowe mi się podobają, ale w krótkich jednak mi najwygodniej, więc ciągle kombinuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też wolę krótkie.. a o tipsach nic nie mów.. ja mam odruch wymiotny jak widzę laskę z pazurami tak długimi, że się prawie wywijają jak u psa :/ fuuuj

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zdecydowanie wolę dłuższe. I podobają mi się te kwadratowe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty