Deichmann i buty a'la Armani czyli zachwyt nad klasyką

Pierwszy raz piszę taki dziwny post zachwycając się nabytkiem z seryjnej kolekcji Deichmanna, ale,że mój mózg pracuje teraz w trybikach Armaniego hehe i ciągle Armani i torebka chodzą po głowie, to  ten post zakupowy będzie poniekąd wtórny i sztampowy:)


W związku z moim wyjazdem i szykujących się rozjazdach delegacyjno-urlopowych postanowiłam poszukać butów w takim mega klasycznym ujęciu.
W zasadzie za bardzo się nie rozglądałam po sklepach, gdyż czasu mam bardzo mało ale jakoś Deichmann wypadł mi po drodze no i nie sposób było do niego nie wejść.
I tak ujrzawszy 2 modele obuwia oniemiałam z zachwytu!!

To było to co szukalam:

- prosta szpilka
- klasyczna
- czarna
- lekko lakierowana
- a cena taka,że mnie nie powaliła:)
- no i ten piękny literowy emblemat na boku wow, pomyślałam a'la Armanią:P

No i tak w koszyku były te buty:





Co prawda chodził za mną bardziej model skórzany a nie lakierowany - niestety nie było mojego numeru.
Dziewczyny w pracy nabrały się,że to markowe:))
Snob ze mnie:P A do tego mam świra na punkcie butów:)Niestety długo ze mną nie wytrzymują:(

P.S. wypróbowałam wczoraj i wygodne!!!


A tu zapowiedź zużyć , o których szykuję post, by zdementować pewne kosmetyczne plotki:P

Komentarze

  1. Nowa kolekcja Deichmanna bardzo mi się podoba, nabyłam już jedna parę butów, poluję jeszcze na 2:-) Te Twoje piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne butki! uwielbiam taką klasykę :) choć obcas nie dla mnie niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  3. mi sie podobaly zielone zamszowe szpilki z jakims takim zdobieniem ale moj slubny krecil nosem pffff... a calkiem wygodne byly, mimo ze zabojczo wysokie :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne butki. Ciekawe czy wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam te buty w sklepie, są śliczne:) Ja bardzo lubię szpilki z D. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty