Coś na włos - walczymy z wypadaniem włosa

No to zaczynamy!!!
Walka o lepsze włosy:)Wiadomo,że włos z różnych przyczyn czasem hormonalnych, czasem stresowych, czy braku witamin ulega nadmiernemu wypadaniu, cebulki włosa są osłabione albo jak ja to nazywam nie kiełkują.Sezon jesienno-zimowy sprzyja  takim kuracją, długie jesienne wieczory pomoga nam wygenerowac czas na takie zabiegi:)
Postanowiłam więc wraz z moim TŻ sprawdzić działanie nowego produktu Polfarmexu o nazwie Novoxidyl, w skład kuracji wchodzi tonik i szampon.
Na rynku istnieje wiele produktów, droższych i tańszych zachęcających nas do takowych kuracji.
Polfarmex stanął w konkury i wypuścił te oto w/w produkty.



Oto co pisze producent czyli  jego obiecanki:

"W skład linii obecnie wchodzą Szampon i Tonik. Ich formuły bazują na aktywnej, opatentowanej cząsteczce Triaminodil®*, która ogranicza nadmierne wypadanie włosów spowodowane różnymi przyczynami, przedłuża cykl życia włosów i wspomaga ich wzrost. 

Zależy nam, aby osoby uskarżające się na wypadanie włosów, które prawdopodobnie stosowały już wiele produktów, mogły zapoznać się z tą linią. Na co dzień pracujemy z dziennikarkami zajmującymi się rynkiem urody i wiele z nich potwierdza, że jest to
jeden z lepszych produktów przeciwko wypadaniu włosów w bardzo konkurencyjnej cenie."


Od nowego tygodnia ja, a mój  TŻ troszkę  później staniemy w szranki z tym produktem:)
Wiem,że problem wypadania włosów dotyczy niemal połowy z nas.Cykl wzrostu włosa i takiej bezcennej kuracji to okres 3 miesięcy.
A Wy testowałyście jakieś produkty, miałyście problem z nadmiernym wypadaniem?
100 włosów dziennie to norma, ale więcej to już robi się problem.

Komentarze

  1. Mi też..obecnie jadę na Vitapilu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja supelmenty staram sie brać co i rusz:)Wzmacniam się sezonowo ile mozna:P

      Usuń
    2. Ja jadę na vitapilu razem z JuicyBeige

      Usuń
  2. Również dostałam to do testów :) Jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. daj znać jak się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się wstrzeliłaś z tym tematem :) Od tygodnia włosy lecą mi garściami.. kiedyś miałam już ten problem ale opanowałam go belissa i teraz chyba znowu muszę do niej wrócić.. Jakos nie wierzę zbytnio w skuteczność produktów które stosuje się powierzchniowo, ale kto wie.. daj znać, jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zastymuluje sie cebulki to można zapobiec wypadaniu :)Bedzie babybusz jak fajnie jedna z blogerek nazwała:)

      Usuń
  5. ja bardzo lubie Kerastase ... tylko ta cena:(
    Probuje tez Avede ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie te produkty z Loreal są drogie, Vichy też.Ale jesli działają to każdy kto ma problem kupi:)

      Usuń
  6. Mam szampon i sprawuje się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. do mnie tez wczoraj paczuszka przyszła :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę boję się tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy się z tym nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi wypadają włosy,ale jest to związane z moją pracą,dlatego zabardzo nie mam na to wpływu niestety..;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też masakrycznie wypadają włosy i szukam czegoś co by mi pomogło :(

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja jestem po wizycie u Pani trycholog i też biorę się za siebie, tzn. włosy biorę i skórę głowy, bo to od niej wszystko się zaczyna...

    OdpowiedzUsuń
  13. no widac ta firme na blogach, ciekawa jestem czy naprawde cos pomoze bo mam ten sam problem co Ty i mnie juz meczy to wypadanie kłaczków :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na recenzję :)
    Ja gubię włosie razem z kotem na wiosnę :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty