Jimmy Choo marzenia o niebanalności:)

Perfumy, którymi chcę Was dzisiaj uraczyć to zapach kiedyś już  wspominany u mnie  w poście.
Wtedy jeszcze nie dorosłam do niego, teraz snuje się za mną specyficzną mgiełką.
Urzekła mnie jednak nie wersja edp eau de perfume ale wersja zmieniona lejsza, mniej może elegancka, kontrowersyjna edt woda toaletowa.
Nuty główne to: orchidea tygrysia ( wrauuu), róża ( czuje się ją), imbir, gruszka, nuta drzewna, piżmo.


Powiadają,że to wersja iście nastolatkowa, komercyjna, która kopiuje niezręcznie wersje mocniejsza edp.
A mnie się bardzo, ale to bardzo podoba:)
Cena za którą ja nabyłam również mi się podobała:)110 zł za wyśmienity zestaw 60 ml edt plus 100 ml balsamu perfumowanego z tej linii:)

Upajam się nią niecodziennie, delektuję i czuje to dziwne coś...jakiś wabik:)
Pudełeczko z różowa panterka też  przyciąga, nęci i kręci:)

Kto lubi?
Trochę w pewnych nutach różanych przypomina mi Parisienne YSL.

Flakon jest bezbłędny, zobaczcie sami: czarny kwadratowy koreczek wieńczy skromna ale elegancka całość bombki.
Szkoda,że nie dodawali jeszcze butów od Jimmiego:)


Jutro zapraszam Was na konkurs:) Macie ochotę na zgadu- zgadulę???





Te buty mogłabym mieć:P





Komentarze

  1. uwielbiam zgaduj zgadule :) a flakon wygląda super, tylko nie przepadam za różą w nutach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro będzie, więc serdecznie zapraszam:) Ta róża jest inaczej zaakcentowana, bardziej czuć orchideę:P

      Usuń
  2. uwielbiam ten zapch!!A bucikami tez bym nie pogardzila... :))

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie najlepsza jest opcja Intense. na zimę zakup konieczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty lubisz hardcory:P Powąchaj Tomy Fordy kochana:)

      Usuń
  4. EDT też mi się podoba i jest na moje liście na kiedyś :) najpierw jednak kupiłam EDP.. a właściwie kupiła mi kiedyś na lotnisku Krzykla :P więc jakby przed faktem dokonanym mnie postawiła, bo miała kupić albo jedną wersję albo drugą :D a podobają mi się obie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam wersję tendre hehe:)
      Eee Krzykla dobrze wybrała:)

      Usuń
  5. w to mi graj! moje nuty: piżmo i drzewo :) a orchidea tygrysia - Ty kocico!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo wrauuuuu ale Euphorii nie lubię:) A też ma orchideę:P

      Usuń
    2. mam próbkę i sobie psiknęłam właśnie, za słodka dla mnie ;/

      Usuń
  6. jak jest z różą to już mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty