piątek, 13 lipca 2012

ANNY - lakier nie z tej ziemi - dla trendsetterek

Ta marka zachwyciła mnie nie od razu, ale paleta kolorów była tak obszerna,że niespokojnie przechodziłam koło niej, bo co rusz jakiś odcień mnie przyciągał.
Jestem lakieromaniaczką - czas się przyznać:DCzy Wasza liczba lakierów przekracza 40 szt??


Marka jest na rynku polskim nie za długo, ale już wyrobiła sobie renomę wśród klientek Douglasa - bo chyba tylko tam jest.
Lakier cechuje trwałość, piękno kolorów, mają utwardzać płytkę, co czyni paznokcie twardszymi jak sztylety.
Dodatkowo szybko schną.
Powiem szczerze - sprzedają się jak świeże bułeczki i wcale się nie dziwię.
Markę stworzyły 3 kobiety, które postawiły sobie za cel szybkość schnięcia i piękno paznokci.
Co 4-8 tygodni do sklepów trafia nowa kolekcja:)
Pojemność:  15 ml, cena 45 zł.

Ja z tej najnowszej wybrałam 2 odcienie:

-  iskrzący pomarańczyk  162 have a look
-  kryształowy  błękit 385 blue bikini girl

Mam zamiar je szybko przetestować, wiem z prób na koleżankach,że kryją od razu po pierwszej warstwie:)
Jak Wam się podobają?






63 komentarze:

  1. pokaż na pazurkach. Czaję się na te lakiery od dłuższego czasu. Podobno świetna jakośc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj nie mam siły już pomalować ich ale pokaże:PKolory przepiekne ale ja wybrałam szatańsko letnie:)

      Usuń
    2. Ja też już parę razy obok nich chodziłam, ale zawsze babki w Douglasie mówiły mi, że jakość jest gorsza od chanel czy essie i zawsze rezygnowałam.

      Usuń
    3. nieprawda:)Czas spróbować, połowę tańsze:P
      A Chanel nie wszystkie lakiery są udane.

      Usuń
  2. Mam jeden lakier Anny, są bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolory, ciekawe jakie będą Twoje wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kolory, nie znam firmy,

    OdpowiedzUsuń
  5. Yyyyyyy, moja kolekcja przekracza 40szt (będzie coś ok 50szt), a znane mi rekordzistki jak niecierpek czy Hexx mają po blisko 200szt :)
    Zastanawiałam się ostatnio czy nie zamówić Douglasowego boxa bo właśnie dawali w nim ten lakier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ale tego boxa juz nie ma:( Sprzedał sie w trymiga z tego co wiem.
      No prosze jakie maniaczki, zastanawiam sie gdzie to trzymaja bo ja juz rozdaje.

      Usuń
    2. No wiem, że go nie ma bo to było chyba ze 2 tygodnie temu :)
      Ja raz na pół roku robię porządki w lakierach i albo wyrzucam, albo zawożę mamie i siostrze. Może na wymiankę teraz coś wrzucę :)

      Usuń
    3. no ja tez:)Nie mam gdzie tego trzymac:(

      Usuń
    4. Uważam, że mój zbiór jest naprawdę mały. Są osoby, które mają niesamowite kolekcje. Postawiłam na kolory, które lubię i często używam, robię od czasu do czasu przeglądy i wylatują takowe ale bardzo szybko pojawiają się nowe :D

      Usuń
  6. Kolorki zupełnie mi się nie podobają. Ale jest jeden Z ANNY, koło którego chodzę często i gęsto :D

    OdpowiedzUsuń
  7. moja kolekcja lakierów przekracza 40 szt. ponad 4x :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, te lakiery widziałyśmy ze Słomką w Marionnaud :) buteleczki są ogromne!

      Usuń
    2. aa tak masz racje:) Też widziałam:)
      No prosze to ja w tyle, to gdzie Ty to trzymasz?
      jakos nie wierze ,żeby ktoś miał w domku 400 szt hehe

      Usuń
    3. Hahhaha nie doceniasz możliwośći, przed wyjazdem z PL miałam ponad 400szt. :D
      Gdzie trzymałam? w komodzie miały swoją półkę.

      Usuń
    4. Powaznie???Jezusie, ja bym już wpadła do sąsiadów hehe, nie mam gdzie ale chyba bym ich nie ogarneła:) Jak je nadzorujesz Hex?:)

      Usuń
    5. Firmami:) Teraz mieszkają sobie w pudelkach pod szafami :D także jest chłodno, ciemno i w zamknięciu.

      Usuń
    6. Mnie by z domu chyba wyrzucili :)Nie mam za dużej chałupki

      Usuń
    7. Tak naprawdę to nie zajmuje aż tyle miejsca;) no i wychodzimy z założenia, że każdy ma swoje skrzywienia :P

      Usuń
    8. pewnie, dla chcacego nic trudnego, zawsze coś można wydzierżawić w domku, marzy mi się taka ułożona kolekcja.Albo jakiś stojaczek.
      Tylko ja mam wrażenie,że ja się szybko nudzę kolorami:(Bo co sezon to wiadomo nowe nabytki:P

      Usuń
    9. Jestem wierna kolorom, które lubię od lat ale i tak czasami wpadnie coś nowego :)

      Usuń
    10. ja swoje 170+ sztuk trzymam w dużym pudełku po kozakach i jednym mniejszym pudełeczku. i nie mam wielkiej chałupy. to nie zajmuje dużo miejsca :)

      Usuń
    11. Ja wolę je na widoku trzymac, jakos tak,eby wiedziec co ubrac na pazurki. Jakas szafeczka by sie przydała oszklona?

      Usuń
    12. nie, ja wolę zaciemnione pudełko :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. nie mogę się zdecydowac , który ładniejszy:P

      Usuń
  9. ciekawe są te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurka, totalnie nie moje kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory. Co do kolekcji, na wszelki wypadek nie liczę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio policzyłam i zrobilam przegląd bo szafka sie urywała:( Zresztą stare sie w końcu zrobią:P

      Usuń
  12. Extra kolory wybrałaś. Oglądałam je podczas ostatniego pobytu w Polsce i gdyby nie to, że Flormar zdominował moje pragnienia to pewnie coś bym kupiła ale... ostatniego słowa jeszcze nie rzekłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hex mnie kręci z tej marki tyle ech:P

      Usuń
    2. A co jeszcze mają dobrego? bo w Cz-wie obsługa mało była zainteresowana sprzedażą ...

      Usuń
    3. Mowię o kolorach, tyle ich jest:)
      Maja jeszcze dobry utwardzacz, top coat i base coat.Ale ja nie próbowałam.
      Przyjedz do mnie to Cie oprowadzę:)

      Usuń
    4. Bardzo możliwe, że wracając z Gdańska będziemy w Warszawie:) Jeszcze nie wiem jak się ułoży ale po Nowym Roku na pewno pokażę się w PL także nie mówię nie ;)

      Usuń
    5. ok:* Tylko ja nie z Wawy:)

      Usuń
  13. genialne kolory takie moje :D i Twoje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba mi się tez z tej kolekcji czeriweń, taka nieco szkarłatna:)

      Usuń
  14. Moja ukochana marka od lakierów. Nie sądziłam, że lakier może utrzymać się na paznokciach tydzień (!), skoro wszystkie Essie i Opi odpryskują jeszcze tego samego dnia.

    A 40 lakierów to moim zdaniem mało. Tzn. inaczej miałam nadzieję, że ze mną nie jest tak źle, a mam powyżej 100...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no proszę:) A okazuje się,że to norma:P A moje to pikuś

      Usuń
  15. A, i rada - w szukaniu swatchy w necie polecam wpisywać "Anny nagellack", bo w Niemczech są to dość popularne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki w imieniu czytelniczek:) Ja je widzę niemal codziennie:P Czasem sprawia to,że ciężko mi się oprzeć.

      Usuń
  16. u mnie jest 40x3 :)a tej firmy nie znam,wogole od prawie miesiac nie malowalam paznokci i zle mi z tym...bo jestem na kuracji Eweline ktora zdzialala cuda na moich pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też się źle czuje jak nie mam pomalowanych, ale kuracja ważniejsza:)Mi sie Eveline nie sprawdziło:/

      Usuń
  17. chyba nie moje kolory.. ale nie wiem sama.. pokaż na pazurkach :)
    a lakierów mam chyba mniej niż 40 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. policzyłam dziś swoje lakiery :D prawie 50 :D hyhy

      Usuń
    2. Jezusie, no to ja odpadam:P Ja przy Was pikus, a przy Hex i Simply to już w ogole wow

      Usuń
  18. :) ja przeliczałam ostatnio jest ponad 40 :) kolorki świetne, tez się często koło nich kręcę, jednak jeszcze się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Boję się przechodzić obok tych lakierów. Wziełabym wszystkie:D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast