środa, 2 maja 2012

Wiosenne rewolucje na paznokciach - Color Club - morska zieleń

Po wczorajszych upałach, szykując się do pracy, postanowiłam pobudzić do życia moje paznokcie:)
Jakiś czas temu w ramach cudnej wymianki, dostałam od Obsession, piękne 2 lakiery firmy Color Club.
Nigdy dotąd się z nimi nie spotkałam, ale dzięki jakimś magicznym fluidom Obsessionka , wymarzona rzecz dotarła do mnie:)
Bardzo Ci dziekuję kochana!!
Oto jak wygląda u mnie na paznokietkach:





Lakier jest z tych holo, ma bardzo dobre krycie już po jednym razie, pięknie sie mieni, jest niezmiernie napigmentowany, średnioziarnisty - jak będzie schodził ?jeszcze nie wiem , bo zamierzam go nosić jakis czas:)
Lakier jest spory  bo aż 15 ml (wow), chyba  najbardziej duży pojemnościowo jaki dotychczas miałam.
Po jednym dniu troszkę obszedł mi z  końcówek ale zobaczymy jak bedzie dalej, no i jedyne zastrzeżenie mam do jego gęstości - mega gęstnieje i to w szybkim czasie, może winne są upały??:)
Najwyżej jakos go odświeżę bo bardzo mi sie podoba, a kolor jest tak piękny i nasycony,że najnowsze dzieci Revlon z serii pachnących lakierów i tych neonowych, nie umywają się do niego:)


A to moja miłośc z pigmentów Armani, które wczoraj przedstawiłam:


A Wy miałyście jakies lakiery tej marki?





28 komentarzy:

  1. lakierek od samego początku taki gęsty był, więc albo jego urok taki albo jakiś lewy jest ;D ładnie wygląda :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest sliczny, buziaczki:*

      Usuń
    2. pfff brzydal - z lakieru ofc :D lepiej mi go wyślij, pozbędę się go za Ciebie



      (zużywajac go do końca sasasasasa) ;p

      Usuń
    3. haha chciałabys:D Mam słabośc do "brzydali" hahaha.

      Usuń
  2. lakier wygląda świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor fantastyczny ja mama lakiery tej firmy i nie zauwazyłam by gęstniały, może faktycznie ta pogoda.
    A oczka śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki, dzieki:)No moze ta pogoda, ale ja cosik zaradze na to gestnienie:D

      Usuń
    2. Zdecydowanie zawsze coś można poradzić :)

      Usuń
  4. mam zestaw lakierów CC, bardzo fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OOOOOO mamo, kolor i sama holowatość jest cudowna! :) aż chce się patrzeć cały dzień jak się mieni w świetle.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dużą słabośc do holoooo, a w słoncu jak sie mieni:D

      Usuń
  6. Prześlicznie się mieni :) Daj go do lodówki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolorek laieru na prawdę cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cześć Moja Śliczna :* piękny kolorek, piękne pazurki, piękne oczka, piękna Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś otagowana http://kolorkowana.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile brokatuuuu! :D Niestety kolor zupełnie nie mój :))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny lakier , uwielbiam CC choć nie mam ani jednego:/ widziałam najnowszą kolekcje armaniego- cudna.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast