środa, 21 marca 2012

Komedia w kilku aktach - Kissbox i co dalej ?

Generalnie miałam już o tym nie pisać, ale jako że mam subskrypcję ( chyba?) to napiszę.
Wczoraj byly zapisy na Kissbox'a marcowego? Nawet jeszcze zostało kilka pudełeczek, więc jakby ktoś chciał, można jeszcze wykupić.
Ale nie o tym, ja o fakcie,że poprzednie Kissboxy jeszcze nie zostały wyslane.. tak , tak dobrze czytacie, nie zostały wysłane bowiem,jeden z dostawcow nawalił i  opóźnia się towar od niego.
A więc cały kissbox jest niegotowy do wysłania, załoga kissboxowa czeka.
Jestem bardzo wyluzowana ale mam juz świadomośc,że kissbox ma pecha, dużego, nastreczonego kłopotami i kłodami pecha.
Taka komedia albo dramat w kilku aktach.
Juz sama nie wiem czy wspólczuć czy fochowac się.  W porownaniu z Glossyboxem , gdzie na poczatku wszystko dopiete na ostatni guzik, tutaj stale coś wyskakuje. Co prawda Glossybox to  firma z tradycja, z wielkimi funduszami i znana renoma a tu nowatorski pomysł i rynek polski ale?
Ja chyba w ogóle podziekuję za te boxy wolę kupić sobie cos pełnowymiarowego:)
Zresztą  Wyspy mnie wzywają:D



13 komentarzy:

  1. Miałam o tym napisać wczoraj, ale stwierdziłam, że jednak poczekam, aż emocje opadną. Broniłam KissBoxa zawzięcie, ale teraz już się wkurzyłam. Działają już od paru miesięcy, więc jak długo można mówić o ich początkach na polskim rynku? W każdym miesiącu jakiś problem- ile można? Grrrr... Jeśli marcowe pudełeczko mi się nie spodoba (kiedy już wreszcie do nas dotrze...) i z kwietniowym znowu będą problemy, zrezygnuję z subskrypcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez:( Zresztą sama juz nie wiem jak sie z tej subskrypcji wywiaża bo sie pogubiłam juz.

      Usuń
  2. no nieźle :) znów się nie popisali.. i nawet jeśli to nie jest ich wina, tylko dystrybutora, to widać powinni wybierać bardziej słownych i rzetelnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, za duzo dziwnych przypadkow sie robi.

      Usuń
  3. No nie :( Co za brak profesjonalizmu. Ja też się wypisuję a Ty już daj spokój z tym wyjazdem bo ryczec będę.... buuuuu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rece i nogi opadają:D E tam odwiedzisz mnie w UK

      Usuń
    2. mogę tez odwiedzić, bardzom chętna na wojaże :]

      Usuń
  4. Problemy z KissBoxem zaczynają już być pewną regułą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oni to od początku zwalają wszystko na innych - ekipa KissBoxa jest wspaniała i przecież to nie oni robią wszystko źle tylko wszyscy inni się przeciwko nim odwrócili i im na złość robią haha Jak dla mnie to ci ludzie nawet firmy zakładać nie powinni, bo się po prostu do tego nie nadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się ze możesz mieć rację:D

      Usuń
  6. Ja sobie dałam spokój z jakimikolwiek Boxami, wolę przeznaczyć na to, co mi naprawdę jest potrzebne i co chcę :) ale to, co wyprawia Kissbox to już jest żenada, sami siebie pogrążają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie:( Chyba sie juz nie skuszę.Tak patrze ile ja mam tego do spróbowania i ile z tym klopotow to się odechciewa.

      Usuń

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast