środa, 21 marca 2012

Czy leci z nami pilot? - z cyklu domorosli doradcy bez przygotowania

Z góry przepraszam jeśli kogos urażę, ale coraz bardziej stwierdzam,że internet jest siedliskiem niesamowitych i wręcz szkodzących informacji.Może i często wprowadza w błąd osoby , ktore nie maja pojęcia o czymś bądź wierzą ,że ludzie maja mega dobre intencje.
Cóz świata nie zbawię ale może przestrzegę.
Każdy może prowadzić blog ale zawsze mi sie wydawało,że  odpowiedzialność za słowo to ważna rzecz. Dlatego zawsze dozuję to co myślę, filtruję pomysły i teksty.
A co dopiero posty pielęgnacyjne czy rzeczy wiążące się ze zdrowiem, z pożytkiem czy szkodliwością.
Najgorszą dla mnie opcją jest jak osoby nieznające się  na rzeczy prowadzą długie dysputy na temat pielęgnacji i wyższości jakiś kosmetyków. Ba prowadzą nawet jakąś dziwną kampanię chyba na temat jakie to cudne i wartościowe są te produkty, każdy siedzący w pielęgnacji wie ,że to buble, szkodliwe buble, które na dłuższa metę nie przyniosa nic dobrego.No oczywiście wiem,że wolnoc Tomku w swoim domku:)I może na tym powinnam skończyc ale nie mogę...
Nie lubię się wypowiadac na tematy na których sie nie znam, ale to co czytam na jednym z blogów to jakaś kpina.Po prostu cenie specjalistów a tam mnie skręca jaka dana osoba kręci ludźmi!!!!
Osoba , która propaguje coś , o czym nie ma zielonego pojęcia, może narobic więcej krzywdy niż pożytku:(
Bardzo ubolewam jeśli są to osoby, które wiedzą o tym,że to bubel, a jesli są nieświadome to ja dziekuję za taka wiedzę:)
Zastanawia mnie czemu ludzie lubią być tak naiwni, bądź we wszystko wierzą?Czy każde słowo pisane ma posłuch? Nie sprawdzacie tego?
Z góry mówię,że nie chcę nikogo urazić, ale nie moge przejśc obojetnie i stąd te słowa i post.

P.S. Jest tyle wspaniałych blogów, amatorskich i fachowych i wszystko może być wspaniałą, natchnioną zabawą ale odpowiedzialną zabawą, tak mi sie wydaje, a nie manipulacją rodem z szarlatanerii.



źródło: internet

198 komentarzy:

  1. a o jaki to blog chodzi:>? chętnie bym poczytała:D

    faktycznie może ma takie szczęście, że taki bubel jest dla niego/niej tym KWC:D??
    mnie denerwuje tylko jak ktoś twierdzi, że jedynie drogie kosmetyki są super a tańsze to badziewie:] bo nie patrzy na jakość tylko na markę:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja tak twierdze:)))I patrze na jakośc:)
      A blog , pewnie go czytasz:)

      Usuń
    2. no to Twoje zdanie;) ja też patrzę na jakość i jakoś nie widzę, żeby tylko markowe i drogie kosmetyki ją miały;)

      Usuń
    3. A tutaj to sie zgodze z Toba Dymku:* bo nie raz tak bylo, ze marka a bubel, odwrotnie tez ale wtedy mniej boli;)Dlatego nie ograniczam sie, no chyba ze chodzi o perfumy to juz zupelnie inna bajka.

      Usuń
    4. no mniej boli, to fakt:)
      Ja nie twierdzę,że wsyztsko tańsze to szajs , ale jesli cos kostzuje 20 zł to sama wiesz co może byc w środku:)No chyba,że lubisz sie łudzić.
      Nie ejstem tez bezkrytyczna do drogich kosmetyków, filtruję :)

      Usuń
    5. Umowna granica bedzie zalezec od rodzaju bo z tym jest roznie:) a filtrowanie to dobra sprawa bo przydaje sie ona pod kazdym katem.
      Sa pewne kosmetyki za ktore nie zaplace niewiadomo ile bo mozna znalezc tanszy odpowiednik i jest ok. Czesto jest tez tak, ze przywiazujemy sie do firmy. Mamy tez wlasnie slabosci i np. dla mnie to perfumy - choc nie wrzucam ich do jednego worka bo zdarzaly sie buble wsrod wielkich firm czy niszowcow. Wszystko zalezy od Na, czego szukamy i oczekujemy.

      Usuń
    6. Jak sie patrzy składnikowo i procentowo ile jest składnika to nieraz za taka cene mozna nie znależć odpowiednika, bo to ze krem zawiera kwas hialuronowy nie znaczy ze tanszy bedzie mial ten sam odpowiednik w takim stezeniu:)

      Usuń
    7. I zawsze mozna kupic polprodukty i mieszac samemu:)

      Usuń
    8. hmm mozna ale ja nie wierze w 100% w te połprodukty typu zrob sobie krem , poza tym gdziez tam nosniki:D?

      Usuń
    9. Alez jest dostepny takze receptariusz i mozna naprawde wyczarowac niezle cuda, probowalam ale ja jestem dziecko chemii mimo wszystko- choc mialam od znajomej kilka takich samorobionych kosmetykow i dobrze dzialaja. Potrzeba wytrwalosci i cierpliwosci oraz zgromadzenia odpowiednich skladnikow. Wg mnie wszystko zalezy od tego po jaki rodzaj pielegnacji siegamy.

      Usuń
  2. oj no i co i teraz siedze i zastanawiam sie ktory to blog!

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah niemożliwe, zreszta Agato Ty go na bank znasz:)Ja sie oswajam z nim ale juz mnie krew zalała z natłoku mega profesorskich dyrdymałów:D

      Usuń
    2. Ty to masz mega profesjonalny i pierdół nie piszesz:)Az czasem mysle ze po fachu jestes:)

      Usuń
    3. moj? :D heheh Teraz i ja się zastanawiam ;)

      Usuń
    4. powiem tylko,że bardzo rzadko go odwiedzam bo za każdym razem dostaję zawału:/

      Usuń
    5. Ciekawość u wszystkich rozbudzona. Jesteś gorsza niż kofeina, jak możesz mi to robić, przeglądam teraz wszystkie blogi co obserwujecie. ;P

      Usuń
    6. wiem, wiem:) Generalnie powinno mi chyba wisiec co kto pisze,w koncu to internet, a ludzie swój rozum mają:)
      Chinski rezim jakos funkcjonuje :D

      Usuń
    7. Hehehe, wiesz, ja generalnie mam od początku czytania Twego postu na celowniku jedna osobę, podejrzewam cosik, ale wiesz, nie jestem na bank pewna. :D

      Zgadzam się, że powinno Ci wisieć i powiewać, to jak, powiesz? :) Ja Cię obronię, niebawem na siłkę zacznę chodzić. :D

      Usuń
    8. ależ ja juz pogróżki dostałam:)

      Usuń
    9. No wiesz, od kogo? Na gołe klaty pójdę. :D

      Usuń
    10. Pogrozki?? Jaaa sie robi gangstersko :D " Jak sie nie odczepisz od mojego bloga to Cie w bagaznik spakuje LOL"

      Usuń
    11. I sprzedam na bazarze. xD

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. haha mówisz?:) Wiem co mówię, chyle głowy przed tak wartościowymi i pieczołowicie przygotowanymi blogami.A bajania nie lubię.

      Usuń
  4. ale teraz ciekawosc rozbudzilas??wydaje mi sie ,ze wiem o kim piszesz,ale reki uciac osbie nie dam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz?:)
      Nie powiem bo mnie zlinczują.

      Usuń
    2. Właśnie! Skoro już narobiłaś rabanu to chociaż powiedz, o co :)

      Usuń
    3. nie smiem powiedziec, moze sama sie otrzaśnie, choc w sumie każdy ma prawo pisac:(

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Gdyby chodziło o Ciebie, to byłaby to notka o blogu roku a nie o domorosłych doradcach :)

      Usuń
    2. A tak na poważnie tu mów szybko o kogo chodzi :)

      Usuń
    3. Och niecierpku, oficjalnie informuję, że odebrałam to jako komplement ;)

      Usuń
    4. Tez sie pod tym podpisuje:)

      Usuń
    5. Paula, a zauważyłaś, że ostatnio coś spokojnie między nami? Dawno o nic nie posprzeczałyśmy się ;) Zaczyna wiać nudą ;)
      Buziaki :*

      Usuń
    6. hahah sugerujesz,żem kłotliwa baba?:)
      No szukam szukam dziury w całym hehe.I sie czepiam , może ja powinnam w Inkwizycji pracowac?:D

      Usuń
    7. Hahaha, nic nie sugeruję ;) ja tez często szukam dziury w całym, a mój mąż to nawet czasami nazywa mnie inspektorkiem ;)

      Usuń
    8. no to my sie nadajemy razem:))na niegodziwośc i bajdurzenie nie mogę patrzec spokojnie.

      Usuń
  6. też jestem ciekawa, mając jednocześnie nadzieję, że nie chodzi o mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie, moze faktycznie niepotrzebnie napisałam ta notkę:(
      Teraz każdy będzie myslał,że o nim a to nie o to mi chodziło.

      Usuń
    2. dobrze, że o tym napisałaś. Myślę, że wiele z nas tak myśli, przeglądając różne blogi, tylko nikt o tym jeszcze głośno nic nie powiedział. a co do strachu- wiesz, nikt nie chce być złym i nawet jeśli nie ma nic na sumieniu, to w takich sytuacjach zaczyna mieć obawy ;)
      to tak jak z bramkami w sklepach- wiesz, że nic nie ukradłaś, a i tak nie chciałabyś, żeby coś zapipkało ;)

      Usuń
    3. cudownie to ujęłaś, wiesz każda osoba prowadzac blog pisze cos co ma sens,za co podpisuje sie prawda?Propagując cos nie powinno sie byc ignorantką
      Jestem idealistka chyba....

      Usuń
    4. wiesz co, tutaj chyba po raz kolejny trzeba sobie postawić pytanie PO CO ktoś to w ogóle wypisuje? kosmetyki, popularność, samouwielbienie, które zamyka "drogę do prawdy"-"ja wiem lepiej" ? ;p

      mnie zawsze szlag trafia, jak widzę jak babki w rossmannie wciskają tym nieświadomym kobietom szampony naładowane chemią, aż mam ochotę podbiec i jej to wyrwać ;p

      Usuń
    5. no taka praca, moze one tego nie wiedzą?
      Wiesz rownie dobrze tak moge o sobie napisac:)

      Usuń
    6. znaczy wiesz, nie chcę tutaj z kolei wyjśc na niewiadomo jakiego eksperta (już tak nawiązując do tematu ;p ), bo sama w kwestii włosowej jeszcze się uczę.
      i jeśli chodzi o tę niewiedzę, to wieeeele by się zmieniło gdyby wszyscy czytali blogi! :D jest tylko kwestii, które są tutaj poruszane, a "media" o nich milczą.
      skąd taka babeczka ma być świadoma, jesli kieruje się tylko reklamami...
      no i tu dochodzimy do sedna sprawy- jak już ktoś chce publicznie radzic, niech najpierw sam się dokształci.

      Usuń
    7. niestety manipulacje wchodza w gre:( A media, internet to takie wlasnie narzędzia:)

      Usuń
  7. kto taki kto taki kity nam wciska???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie hcce byc zbanowana:)Generalnie nikt z naszej bliskiej ferajny:)

      Usuń
  8. teraz zagadka miesiaca bedzie :D napisz swirrruskowi maila :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a swirrrusek do wiedźmy *.*

      Usuń
    2. tez poproszę to info XD
      zrobimy swoisty łańcuszek nieszczęścia :D

      Usuń
    3. o, Obssesion do mnie. Czekam na mejla:)

      Usuń
    4. jeszcze nic nie mam XD ktoś zawalił i nie przekazuje gładko info halooo!!? mówi się !! my tu czekamy! ;D

      Usuń
    5. nikt mnie nie kocha :( nie mam maila :( :D

      Usuń
    6. chyba, ze zostalo to zakodowane w mailu od Telekomunikacji :D

      Usuń
    7. swirrrusku, ja Cię kocham, tylko wyślij do mnie maila. :D

      Usuń
    8. może trzeba to rozkodować lub znać jakiś tajny szyfr? /enigma/ XD

      Usuń
    9. ja myslę,że taki harcerski hahaha

      Usuń
    10. Vila, premierka :******* :D ha zrobmy ankiete :D

      Usuń
    11. nawet wlazlam na nominowanych do bloga roku LOL

      Usuń
    12. o! to jest myśl moja Droga XD

      Usuń
    13. swirrrusku :* gdzie znajdę te nominacje? Wujek Google mnie nie kocha :(

      Usuń
    14. blogroku.pl :D chyba to ten konkurs :D

      Usuń
  9. Swirrrusku Ty to zapewne juz wiesz:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw powiedz mi, a ja najwyzej swirusowi powiem:)

      Usuń
    2. haha ale ja sie bojęęęę, to wpływowa osoba, o mało blogu roku nie wygrała

      Usuń
    3. o nie teraz to mnie zżera to i owo
      mój email masz! żądam satysfakcji XD

      Usuń
    4. Ty chcesz mojej zgubu kochana:D

      Usuń
    5. o kurka chyba wiem, bez maila nawet :D

      Usuń
    6. taką wiedzą należy się dzielić, od tego jest internet. :D

      Usuń
  10. Mam przeczucie, że tu chodzi o coś z BB kremami..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo juz się anonimy pokazują ekhem

      Usuń
    2. haha ale ja lubie anonimous:)

      Usuń
  11. ja tyle podpowiedzi harcerskich Wam dałam a Wy nic:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy hasło "bazarek" to dobry kierunek poszukiwań?

      Usuń
    2. ja jakaś upośledzona chyba jestem XD

      Usuń
    3. oooo teraz Ty mi dałas do myślenia aż muszę sprawdzić:)

      Usuń
    4. cichaj, ja tu rozkminiam od godziny z marnym skutkiem :D

      Usuń
    5. niecierpku Ty to masz noska:)

      Usuń
    6. premierówna, sprawdź i kiwnij jeśli dobrze myślę :)

      Usuń
    7. bazarek hahah nie moge:)Kojarzy mi sie z bazarkiem osiedlowym, wywiadami heheh

      Usuń
    8. oj tam, zdrobnienie takie :)

      Usuń
    9. Niecierpku, czy ja Ci kiedyś wspominałam, że jesteś moja najulubieńszą kumpelą? :D Jak siostra normalnie, napisz mi maila z rozwiązaniem zagadki com? :D Hahaha :*

      Usuń
    10. Tzn wiecie no ja ciągle jeden blog podejrzewam i nawet z tym bazarkiem mi świta, ale chciałabym być tak pewna pewna. :P

      Usuń
    11. Muahaha :) nie wiem, czy się premierówna zgodzi... Mogę? :>

      Usuń
    12. No wiesz, to dla jej dobra, musimy przecież wiedzieć przed kim jej bronić. Pogróżki toć dostaje. :D

      Usuń
    13. ale powiem Wam,że niezłe z Was detektywy hehe

      Usuń
    14. And the mail goes to... :D

      Usuń
    15. hahah nie moge kochane:)
      A ja tu już obserwatorów trace przez swoje kontrowersje ech, nikt mnie nie lubi:(

      Usuń
    16. Pfff, założymy sobie kilka fikcyjnych kont i będziemy Cię wspierać :)

      Usuń
    17. Oj, to ja założę drugie konto i też będę Cie obserwować. :D

      Niecierpku, dziękuję za maila. :* Dokładnie ten blog podejrzewałam. :)

      Usuń
    18. Niecierpku, czytasz mi w myślach. :D

      Usuń
    19. mój pies ma konto google XD chcesz?

      Usuń
    20. haha dobre:) Nie no ja nie musze byc slawna:)Wole byc niszowa, VIPY Bron Boszee

      Usuń
    21. Wiesz co, rezygnować z supportu psa Obsession to jak odmówić herbatki u królowej Elżbiety - nie wypada :D

      Usuń
    22. oooo Obsession psa konto tez mnie interesuje:) A kota konto masz?:)
      Niecierpek to telepatie uprawia:D

      Usuń
    23. niestety, tylko psa, ale wpadłam z wizyta do wujostwa... może się zgodzą XD

      Usuń
    24. Ja obiecuję popytać w osiedlowym spożywczaku. Jeśli wkrótce przybędzie Ci widzek, to wiesz komu dziękować :>

      Lecę, dziewuszki, dzięki za miłą pogawędkę, dawno się tak nie zanosiłam ze śmiechu :) :*

      Usuń
    25. czyli akcja zakrojona na szersza skalę się kroi XD

      Usuń
    26. haha no oby sie zgodzili, spozywczak tez mnie kreci, bazarki tez:)Ja tez sie poisikalam haha

      Usuń
  12. a jak juz jestesmy przy tym temacie... to jedna blogerka, specjalistka od wszystkich makijazu - szok. Mi jeszcze nie zalazła za skórę tak bardzo ale jak czasami czytam jej komentarze u innych to az mam ochote ja robnac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jezus rąbnąć !!! o matko niedouczona ja :D

      Usuń
    2. ooooo swirrrusku teraz ja nie usiedze i będę rozkminiac hehe

      Usuń
    3. Haha! Domyślam się, o kogo chodzi :]

      Usuń
    4. hahahaha, dałabym sobie nogę uciąć że wiem o kogo chodzi. :D Mi nie zalazła wcale za skórę, ale właśnie jej komentarze u innych osób mi ciśnienie podnoszą. :D Ja nie mogę uwierzyć, że tacy ludzie są i o co wgl się czepiają. ;)

      Usuń
    5. o to chyba o mnie:))))

      Usuń
    6. no wiesz, role się czasami odwracają lol

      Usuń
    7. no wiem wiem , a ja wredna baba jestem wiec przyszła kryska na ...

      Usuń
    8. no jakby Cie tu pocieszyć hmm? mogę się z Tobą napić :D

      Usuń
    9. trzymam Cie za słowo:)

      Usuń
  13. a ja wszystko wiem wiem wiem

    ha!!!!!!


    zdomyslilam sie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosku maila maila :D mialas mi powiedziec, czytam ze zrozumieniem :D

      Usuń
  14. ale po jakim czasie sie zorientowalam!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze ta makijazystka - kto to
    ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. się zaczyna i tak w koło macieju :D

      Usuń
    2. no sora jakbys mi napisala o kogo chodzi to bylby spokoj!

      Usuń
  16. też już rozszyfrowałam.


    na mojej czarnej liście jest jeden blog. za product placement wciskany w brzuch przy każdej możliwej wizycie & styl pisania piętnastolatki. nosz kurna, ale się tu plotkarnia zrobiła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tez jeden, ktory mnie denerwuje - wydaje mi sie, ze to moze ten sam co Ciebie digg.


      Jestesmy plotkarami.

      Usuń
    2. ekhem czy to jaa?:)
      Diggerku załamałas mnie: styl pisania 15-stolatki buuuu

      Usuń
    3. juhu teraz to nawet ja już wiem. szerloki <3

      Usuń
    4. to lece przejrzec Wasze czarne listy :D

      Usuń
    5. puknij się w łeb, z łaski swojej :D zresztą, ja myślę, że autorka wie, że mam na nią bardzo długie zęby, bo jak jej oddupcyłam wiadomość po konkursie, to nawet firma z nią współpracująca stanęła w jej obronie, och.

      Usuń
    6. przeca powinnaś się cieszyć, że w 10minut odmłodziła Cie o tyle lat XD
      turbodoładowanie

      Usuń
    7. haha no tak Obsession masz rację, taki eliksir młodosci mi zarzuciła a ja sie czepiam i spazmów dostaje:)
      Dig mój Ty cudotwórco:)

      Usuń
    8. btw, ta czarna lista to była metafora taka, nie ogarniam takich narzędzi w praktyce :D

      Usuń
    9. za malo przesiaduje w blogosferze - jestem z tylu ze wszystkimi aferami. Demn.

      Usuń
    10. diggerowa Ty mnie kochasz! Ty mi potwierdzisz na mialu nie? :D

      Usuń
    11. na drugi raz za takie idiotyczne pytania rąbnę Ci tak, że Ci się molekuły zapachowe porozbijają :D

      Usuń
    12. świrku, oczywiście, że Cię kocham :D

      Usuń
    13. łłłe tam, a już biegusiem spieszyłam do wrót Twych XD

      Usuń
    14. hahah te molekuły mnie rozwaliły hahaha, tam jakies fizyki pracuja hahah, tęgie głowy:)

      Usuń
    15. digg to było do Ciebie

      Usuń
    16. ja już się pogubiłam w tej dyskusji. zapraszam Was wszystkie na wódkę do siebie. koniec :D

      Usuń
    17. ja juz tez nie wiem o co kaman, jakies wrota piekielne hehe a jakies drinki Dig tez masz?:)A Ty tam jakiegos mena z 5-cio linii muzycznej masz widze:)

      Usuń
    18. dobra, ja pije to zdrówko

      Usuń
    19. Glywyce, miłe panie!


      4premiere...eeeeee, mena? no tak, jedyny facet komentujący moją 'tfurczość' ;-)

      Usuń
    20. masz ci los, nie w moja strone zupelnie.

      Usuń
    21. no w moją też.Cos musimy na mapie przesunąć:)

      Usuń
    22. za parę miesięcy będzie Warszawa, więc może tam będzie bardziej po drodze ;-)

      Usuń
    23. Ach, Gliwice to nie moje rejony, może ktoś blizej mazur? :D

      Usuń
    24. proszę bardzo - Miłakowo - bywam średnio dwa razy do roku :)

      Usuń
    25. Zawsze bliżej niż dalej. Ja w Ełku bywam średnio 365 dni w roku. xD

      Usuń
    26. diggerowa czekam na maila :D

      Usuń
    27. Bo Dig miesza drinki:)

      Usuń
    28. nadal mnie nurtuje ta czarna lista wizazystek hehe, chyba nie usnę

      Usuń
    29. premierka spotkamy sie, upijemy i wszystko wygadamy :D

      Usuń
    30. To ja będę robić za powiernika. :D

      Usuń
  17. ja zapraszam do berlina, a co przyjezdzajcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no proszę ile zaproszen mamy:) Jakąs bibke trza zorganizowac:)

      Usuń
    2. Organizujcie, organizujcie, byleby w nieszkolny weekend, to przyjadę osuszyć Wam driny. :D

      Usuń
    3. To o Paryz tez zachaczcie :D

      Usuń
    4. Robi sie ciekawie: Paryż- Berlin - Gliwice-Warszawa wow, toz to bedzie objazdowka:)ŁAczmy sie:)

      Usuń
    5. a my ze Sroczyskiem moim niedlugo w Berlinie sie spotykamy :)))

      Usuń
    6. Jakby ktos chcial, to ja na północ Wloch zapraszam :)

      Usuń
  18. Ja trochę jak Agata - chyba za mało siedzę w blogsferze bo nie bardzo kumam o które blogi chodzi.Zazwyczaj, jak zorientuję się, że ma do czynienia z hochsztaplerką to po prostu przestaję tam wchodzic tylko czasami faktycznie trudno rozpoznac ;)A to takie bardzo polskie jest ogólnie - każdy zna się na wszystkim co widac w rządzie np :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o w rządzie sami znawcy:)))Więc cóż sie dziwić, ja tam lubie ekspertów:)

      Usuń
  19. no i się spóźniłam na taką miłą pogawędkę.. następnym razem poczekajcie na mnie, co! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. się babeczki rozgadały mnie też trochę takie fajnie ploty ominęły :D

      Usuń
  20. Ja nie ogarniam tego;) Zreszta w tyle jestem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Było miłe pogawędkowanie, ale jeszcze nieraz będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  23. hahaha lol ostatni komentarz najlepszy. po tej całej dyskusji kurna "obserwujemy" popłakałam się ze śmiechu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh ja to nie wiem czy się śmiać czy płakać :D

      Usuń
  24. weszłam tu przypadkiem i nie zabawie tu długo. wystarczyło przeczytać kilka postów i... dziękuję. zle sie czyta twojego bloga, wywyższasz się bardzo. Jestem fanką urodowych blogów, dziewczyny naprawde fajnie pisza, mozna sie duzo dowiedziec.

    makijaze kasi d

    nissiax83

    nieesia25

    sroka

    brunetka

    xbebe18

    dziewczyny znaja sie na rzeczy, wiedza co mowia, przy okazji sa sympartczne, nie powtarzaja w kółko "znam sie na rzeczy", "wiem co mowie" "lata doswiadczenia" moze wlasnie skup sie na przekazywaniu swojej wiedzy (o ile ja masz) a nie ciągłym zapewnianiu jaka to ty jestes wybitna.

    dodać do tego jeszcze twoje ciągłe zapewnienia, ze tylko drogie jest dobre - to tez razi. wiadomo- to twoje zdanie.

    Jak juz mamy tak sie chwalic wiedza to jestem biotechnologiem i wiem, ze niektore drogie komsetyki tez sa śmieciowe.

    pozwolilam sobie wyrazic swoje zdanie, bo napisalas, ze kazdy komentarz mile widziany. nie chcialam Cie urazic, po prostu takie jest moje zdanie, ze troche sie wywyższasz, starasz sie byc ekspertem/autorytetem. Może i dużo wiesz, ale po co to powtarzać? po prostu rób swoje, jak inne dziewczyny. Każda coś tam wie i na żadnym innym blogu nie zauważyłam takiej wyniosłości jak u Ciebie. A odwiedzam wiele blogów, wymieniłam tylko te naj.

    Karolina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo znowu anonimowy:)))Miło mi dobrze,że sie podpisalas, pozdrawiam.
      Nie wywyższam się, po prostu wyrażam moje zdanie i to co wiem i na czym sie znam, nie biore wszystkiego jak leci.Jak Ci nie odpowiada forma przekazu coz rozumiem, nie będe wciskac banialuków i roztkliwiac sie nad czyms co nie m racji bytu. Ale ciesze sie,że swoje zdanie zamieściłas:)
      Powodzenia na innych blogach, miło było:)

      Usuń
  25. Przy okazji bardzo dziekuje wszystkim , którzy sa ze mna i mnie czytają:)))Bardzo Wam dziekuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej:). Ja podglądam blogi. Pewną orientację kosmetyczną mam, ale przy Was jestem zielona jak świeży szczypiorek;)). Więc może powiedz nam, ciapkom, na kim się nie wzorować i kogo nie pytać o zdanie/radę. Ale jeśli nie, to ja rozumiem. I pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie moge takich informacji zamieszczac, mysle,że jest sporo blogów mega specjalistycznych, chętnie bym umieścila takie zestawienie wg. mnie, gdzie piszą tak profesjonalnie a nie o czapy, ale sa rózne profile blogów. Zreszta widac ,że nie wszytskim odpowiada to ,ze mówie o pewnych rzeczach otwarcie. I ja to szanuję;)
      Ja staram dopierac sie takie tematy by zaznajomic osoby z pielegnacją wg. mnie lepsza, bo wiem ,ze wrato w siebie zainwestować, w kolorowke, ktorą cenię etc.

      Usuń
    2. Ok, wszystko rozumiem i dziękuję za odpowiedź:)). Jakoś sobie poradzę! a ja się bardzo cieszę, że piszesz tak otwarcie. Mi odpowiada:). Będę więc dalej czytać Ciebie i kilka innych blogów, dam radę! jeszcze raz dzięki i pozdrawiam:)

      Usuń
    3. nie ma za co:) Zawsze byłam zdania,że profesjonaliści mają szersze spektrum widzenia pewnych spraw, a nie tylko powierzchowne, pewne kosmetyki takiego spojrzenia wymagająa nie bebłotania.
      Choc i takowe czasem lubię.
      Jest mnóstwo wartościowych blogów niestety czesto niszowych:(Mam nadzieje,że sie wybiją!!!

      Usuń
    4. Niech się wybijają! póki co, jakoś intuicyjnie trafiam:), ale warto by było wiedzieć, komu można zaufać! szukam dobrego kremu pod oczy, po 30 roku życia...i gdzie pytać?? dzięki jeszcze raz!

      Usuń
    5. Super, dziękuję! napiszę:)

      Usuń
  27. a kogo miałaś na mysli pisząc dziesiejszego posta? smieti i jej kosmetyki z biedronki?

    i jeszcze jedno szybkie pytanie - co sądzisz o kosmetykach naturalnych? (ja osobiście lubię dr hauschke) i aptecznych (Bioderma, lrp, avene) ? a kolorówka mineralna??

    Kar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz niebardzo rozumiem Karolino, nie cenisz mojego zdania a pytasz mnie teraz o nie? Hmm
      To nie dzisiejszy post to raz, po drugie bloggerkę , która uwazam bardzo źle doradza, ba ma swoj dziwny interes i ma doświadczenie rodem z szarlatanerii, podchodze do spraw pielegnacji bardzo powaznie, niekoniecznie jak inni,i nie uwazam to za wywyzszanie się. Jesli masz jakies zapytania poprosze nie o anonimowosc a maila i odkrycie kart.
      ja podpisuje sie swoim profilem.

      Usuń

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast