poniedziałek, 5 marca 2012

Coś dla domu - odświeżacz powietrza Bio4fresh - extra wynalazek dla alergików

Miałam o tym już napisać jakiś czas temu bo od samego początku byłam pod wrażeniem tego produktu, który na bank umknął by mojej uwadze gdyby nie przypadek.
Dostałam go dzięki współpracy z portalem "Uroda i zdrowie", i zaraz po otrzymaniu umieściłam go w łazience by pochłaniał wilgoć i zapachy , ktore kojarzą nam się z tym pomieszczeniem.

Wg. producenta Bio4Fresh wiąże zapachy, alergeny ( co mnie jeszcze bardziej ujęło) , reguluje poziom wilgotności , powstrzymuje rozwój bakterii i grzybów.
A co więcej zwieksza ilość dobroczynnych jonów ujemnych, a to coś dla mnie, bo w pomieszczeniach gdzie tkwi dużo urządzeń elektronicznych i gdzie jony dodatniej dają się we znaki, to cudowny wynalazek.
Bio4fresh  jest wpisany na listę 40 najlepszych innowacji, dostał wiele nagród m.in. w Genewie, Norymberdze i Słowacji.

Do czego jeszcze produkt sie idealnie  sprawdzi?
Do:

- eliminacji zapachów wszelkiej maści pochodzących z gospodarstw domowych, ubrań, toalet, dymu tytoniowego, lakierów
- świetnie się sprawdzi do piwnic, samochodów czy domków letniskowych
- super przy systemach wentylacyjnych i jak wspomniałam dla alergików i tych, którzy otoczeni są przez wszelkiej maści urządzenia elektroniczne

Największa jego zaleta jest:
- że jest 100% naturalny!!!  Bo substancją czynna jest  przetworzona skała wulkaniczna, która jak gąbka pochłania  czateczki zapachów.Jest przyjazna dla środowiska.
-  sam pozbawiony jest zapachu więc nie narzuca nam określonego typu woni
- starcza na 3-4 miesiące i do tego  sprawdza sie na powierzchnii 15 m2
-  likwiduje prawie wszystkie zapachy oprócz benzyny i ropy naftowej


Ja używam tego produktu już z 2 miesiące i jestem mega zadowolona, nawet nie przypuszczałam,że takie małe coś , moze pomóc w tak wielu sprawach, no i zapach w Wc jest neutralny:)
Musze zaaplikowac sobie taka torebeczkę na pokoje, by uspokoić te jony dodatnie:)

Produkt dostepny jest w sieci dystrybucyjnej: TheGees.

Czy kupię?

Oczywiście, z czystym sumieniem go Wam polecam:)I co więcej jest malutki, poręczny i dyskretny:)



10 komentarzy:

  1. wyglada to bardzo fajnie lubie tqkie dodatki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skala wulkaniczna?? Niedluga bede w polsce to zamowie sobie takie cos:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no:) Słyszałam same dobre rzeczy o skale wulkanicznej:)

      Usuń
  3. bardzo ciekawy produkt nawet nei wiedziałam, że coś takiego istnieje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę o tym poczytać, może faktycznie dałby radę z moją alergią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no z alergia pewnie nie, bo leków nie zastapi ale z grzybów i alergenów oczysci.

      Usuń
  5. Lubie takie nowości... Sama uzywam jonizatora w pokojach i widze róznicę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Bio4Fresha. Używamy go w samochodzie i wreszcie zniknął taki specyficzny smrodek z klimatyzacji. Super się sprawdził też w butach - po prostu nie ma "bucianego" zapachu po kilku godzinach na nogach. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój opis brzmi zachęcająco :) musze go gdzieś dorwać :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast