Wspaniałości z Mac - paczka pełna niespodzianek:)

Dziesiejsza moja radość spowodowana jest odebraniem paczuszki z wymianki od Marti.
W związku z moim przeogromny zaintrygowaniem się Mac'iem  postanowiłam pomęczyc Marti i  tak o to dokonałyśmy deal'a.
W moim koszyczku wspaniałości znalazły się:

- pigmenty Mac
- cień mineralny Odd couple
- podwojny cień Mac team violet
- wklad do mojej paletki  Her image Mac
- no i prezencik, który Marti podświadomie wyczaila,żebym spróbowała hehe , pomadka Mac  w kolorze win-win , mam ja na ustach a jak:D

No i w zasadzie tyle Wam dzisiaj powiem, bo teraz testom musze dac upust.





A żeby był element zaskoczenia to chcę powiedzieć,że to nie wszystko co dostałam od kochanej Marti....ale to w innym poście:)
Powiem Wam dziewczyny,że wszystkie wymianki od Was były wspaniałe, myślę,że reszta też będzie cudowna i tak trzymać.


Komentarze

  1. Pomadka cudna! Ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kolor na ustach dużo delikatniejsyz niz sie spodziewalam.

      Usuń
  2. Jakie cuda..!
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miała byc powazna mina hehe zmrożona bo i pomadka w mroźnym odcieniu:)Dziekuje:D

      Usuń
  3. Pięknie Ci w niej, naprawdę. :) Marti wie jaki prezent dodać, reszta oczywiście też wspaniała.
    Tak w ogóle to ślicznota z Ciebie niesamowita. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zapłoniłam sie:)thx.
      to prawda Marti wie co dodac:DBy kusic dalejjj

      Usuń
    2. że Marti nosa ma? :) cieszę się, że się wszystko odbiorczyniom podoba :(

      Usuń
    3. no ma, ma nosa do wyszukiwania nam dobroci:)))

      Usuń
    4. cieszę się bardzo :)

      Usuń
  4. Fajna zawartosc:-) widze, ze Marti Nas rozpieszcza bo takze dostalam od Niej pare cudeniek na wyprobowanie. Pigmenty mnie jakos specjalnie nie kusza ale....kolory tak:D

    Pomadka nie w mojej tonacji, jakos nie bardzo mi sie podoba ale ogolnie bezpomadkowa jestem. Na ustach wole blyszczyki i balsamy roznej masci:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, Marti nas rozpieszcza niesamowicie. Ja właśnie dotarłam do domu po kilku dniach nieobecności i ze skrzynki wyjęłam paczuszkę od Marti :) Niezapowiedzianą szminkę też w niej znalazłam :) A swoje zdobycze pokaże jak sie troche ogarnę w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym mogła to bym Wam dużo więcej oddała.. takie fajne jesteście! :*

      Usuń
    2. no kochana Martusia:)Ej Domi no pokazuj jaka masz:))))

      Usuń
  6. noo super wymianka:))) a pomadka sliczna usmiechnij sie!:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzecz jasna jak Mac'owe to tylko wspaniałości;) ciekawa jestem co wyczarujesz z pigmentami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooo buźka :) Ładna kobietka w ładnej szmince ;) A Marti to super dziewczyna. Ja czekam na swoją przesyłkę. Tak sobie myślę, że chyba jej bagaż składał się wyłącznie z paczuszek dla nas...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahaha.. DOKŁADNIE! :) tylko jedna para butów się zmieściła.. i nic więcej :D

      Usuń
  9. Ooooo zobaczyłam cię!

    Zazdrość niedobra sprawa :) Fajna wymianka

    OdpowiedzUsuń
  10. aahhh jakie cudowności<3
    bardzo ładnie Ci w tej szmince :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznaś :) niech się wszystko dobrze używa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzieki, dzieki:))))Ale to nie wszystko:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna wymiana, takie piękności :) A Marti rozpieszcza niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty