czwartek, 19 stycznia 2012

Nowy krem BB tym razem od marki Estee Lauder!!! - news, news!!

No i jest... coś o czym  słyszałam troszkę wcześniej w szeptanych zapowiedziach, teraz okazało sie prawdą!!
Co prawda Estee Lauder miało juz coś takiego bo słynny krem kolorzujący, dopasowujący się do skóry  Daywear tinted moisturizer cream .
Nowy krem to  Daywear BB antioxidant beauty benefit creme, i będzie zawierał filtr spf35.
Krem będzie lansowany w 2 odcieniach, formuła beztłuszczowa, zawierająca specjalne pigmenty, dajacą nawilżanie i odżywienie.
Ciekawi mnie na ile ta wersja będzie sie różnić od dwóch poprzednich wersji??
O ile pierwsza była Światowym Bestsellerem to druga opcja ( 2 razy wymieniana) w 3 odcieniach nie sprzedawała się tak dobrze:(
Widać ,że Estee Lauder wymienia kremy z linii Daywear i idzie w kierunku powiększonej ochrony i nawilżania skóry, a przy okazji wspiera linię Idealist  by wyrównać pigmentację skóry i zapewnić jej równomierny kolor.
Krem w sprzedaży pojawi sie od poczatków lutego, cena wywoławcza 40 euro, 38$ a  pewnikiem u nas około 210 zł jak wersja poprzednia.


Co Wy na to? Lubicie kremy Estee Lauder?

20 komentarzy:

  1. Wygląda fajnie, ale za tę cenę można kupić dwie pełnowymiarowe tubki Misshy albo Skin79, co wydaje mi się dużo lepszą alternatywą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Niecierpku, masz rację:) Dużo tego,i różne przystepniejsze ceny ale myślę ,że i tak będą cieszyć się uznaniem.
      A wiecie ,że najwięcej klientek EL to właśnie Japonki? Dziwne nie? A mają taki wybór swoich BB.
      Ja jeszcze żadnego BB nie próbowałam ale będę:D

      Usuń
  2. mialam,ten poprzedni krem tonujacy,byl swietny co prawda cena nie zadowalala,ale bylk to moj KWC!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo to był faktycznie Hicior:)Mimo ceny sprzedawał się świetnie, powiem Wam,że mnie strasznie korci porównać z BB made in Japan.

      Usuń
  3. Ciekawe, ciekawe. Ja długo wzbraniałam się przed kremami BB, bo jakoś nie mam zaufania do koreańskich kosmetyków (ciemnogród nieprawdaż? :) ale skusiłam się na Misshę PC i ...przepadłam. Polecam wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brzmi ciekawie :) ale chyba pozostanę przy podkładach :D choć nie mówię 'nie' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie moge p[rzekonać sie do takich kremów, ale popróbuje.

      Usuń
  5. Jestem ciekawa odcieni. Gdyby był jakiś naprawdę jasny, to bym go kupiła, bo miałabym podkład z filtrem w jednym.

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze te ceny sa straszne, ciekawe jakie odcienie będą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to jest BB krem, to ja jestem baletnicą :D Śmieszy mnie (i to w negatywnym tego słowa znaczeniu) to papugowanie zachodnich marek pomysłu na BB kremy. Jeśli już chcą to robić, to niech robią to dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seraphase a kto tu z kogo kopiuje?:)Bo z tego co ja wiem to EL miało duzo wczesniej takie kremy:D I jakos dziwnie brzmi Twój post w postaci takiego ataku na marke hmm:(Powiem Ci, ze oni nie papuguja w zadnym stopniu i nikt nie ma patentu na jeden krem BB kochana.

      Usuń
  8. Z pewnością będę miała na niego chrapkę, ale zanim go kupię wezmę próbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, zapowiada się świetnie, tylko cena jest zaporowa jak dla mnie ... Chyba zostanę przy azjatyckich produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie dostałąm reklamówke z Sephory, ma kosztować 165 zł, dostępny od 3.02. Sama nie wiem co mam o nim sądzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oficjalnie ja wiem,że ma byc tanszy:) 130 zl

      Usuń
  11. Estee Lauder jest swietna marka i ma naprawde rewelacyjne produkty. Wystarczy spojrzec na ich cudowne dzieco Double Wear. Jednak cene czesto jest bardzo zawyzona.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie jest rewelacyjny ale w sumie lepszy niz podklad, musze go dluzej potestowac bo mam go dopiero od tygodnia.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast