Cienie Maestro Armani - nowe natchnienie:D new beauty inspiration

Armani towarzyszy mi od niedawna ale stale coś mnie w nim korci i inspiruje, z wielką niecierpliwością czekam na nową kolekcję,żeby oblukać ją osobiście,  noi pomacac po swojemu.
Ostatnio z baczną uwagą przyglądałam się cieniom pojedyńczym Maestro, bo quady mnie zupełnie nie kręcą, kolory też nie moje.
W pojedyńczych zaś 2 cienie, a nawet 3 bardzo mi się podobają.Zabawne,że dośc duzo pojedyńczych cieni weszło na rynek polski, niektórych nawet nie ma na stronie USA:D
Które mi sie podobają?
A więc cos mega w moim stylu  czyli umerki: 10,5 bądź 1? i zapomniałam jeszcze , który ale chyba no.35 : generalnie chodzi o kolor półtransparentny lawendowy, takiż sam lekki pomarańczyk-brzoskwinka i ciemno granatowo-grafitowo-fioletowy:) Ich efekt na oku jest cudowny!!!
Trza wiedzieć,że Armani ma 3 rodzaje pigmentów : sheer - półtransparentny, satin - satynowe, matt - matowe, tekstury do wyboru. Niektóre wersje sheer są jeszcze do tego irridescent czyli iskrzące i to w takim delikatnym stylu.






Niedługo napiszę jeszcze, by już na maksa przynudzić Armanim ( hehe za co przepraszam Was), o wspaniałych nowych cieniach , które nazwałam "pawimi oczkami".

Komentarze

  1. No skoro tak kusisz to chyba w końcu "pomacam" coś z Armaniego. Jakoś mi się firma wybitnie nie kojarzy z kosmetykami kolorowymi może stąd mój pesymizm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem , ale to professional:)Genralnie maja kilka hiciarskich rzeczy.:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. u nas w Polsce około 145 zł, zagranicą nawet za 100 zł kupisz:)

      Usuń
  3. czekam na pawie noczko brzmi cudownie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie strasznie podobaja, ale w Polsce ich nie widziłam, więc może nadejdą:D

      Usuń
  4. ja tak marzę o czymś z Armaniego.. a Ty tak okrutnie kusisz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Marti, tusz eyes to kill wart swej ceny hehe:)

      Usuń
    2. do niego zachęcać mnie już nie musisz, bo jestem na niego zdecydowana na 1000% :) ale chcę coś jeszcze.. tylko nie wiem co :P cień w kremie? korektor? ten eyeliner w pisaku co niedawno pokazywałaś?

      marzę o Armaniowym podkładzie, ale to najpierw musiałabym przetestować :)

      poradź coś :)

      Usuń
  5. Kolor pierwszego cienia bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kolejny tusz Maestro i powiem tyle, ze to byl jeden z lepszych zakupow jakie zrobilam:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty