MAC-owe wspaniałości na wiosnę 2013: RiRi collection by Rihanna, Baking Beauties and Art of the eye

Ostatnio wiele się w makijażach dzieje, cóż schyłek pór roku sprawia,że robi się tłoczno w perfumeriach - a to lubię najbardziej:)

Jakiś czas temu zwróciłam uwage i czekam niecierpliwie na kilka kolekcji MAC m.in:


- kolekcja ze wspólpracy z Rihanną RiRi collection by MAC -  będą ją chyba  miały tylko najlepsze sklepy i MAC  online , kolekcja  składa sie z  4 etapów spring, summer, fall i holidays collection. Pierwsza sprzedaż produktu z tej kolekcji a mianowicie pomadka inspirowana  Ruby Woo, (kolor czerwieni pasujący każdemu typowi skóry) odbędzie się na jej koncercie w Brooklynie 4, 5 maja 2013.



To będa unikaty i kto pierwszy ten lepszy:)



- Baking beauties - cóż za wspaniałości i nie tylko dla kulinarnych łasuchów  hehe
 o tej kolekcji kilka blogów już pisało, nie sposób i mi o niej nie wspomnieć tym bardziej,że uwielbiam takie kolekcje łaczące dobry kosmetyk z czarującym opakowaniem.
Będzie co wybierać od pudru po cienie, genialne pomadki  i słodkie balsamy do ust:)
A wszystko to w lukrowanych ciasteczkowych dekoracjach!!!Mieta, pistacja, błekit, pastelowy róż, malina.





- odsłona trzecia  by MAC Art of the eye collection w letnim wydaniu:) Limitowanka z feeria eleganckich kolorów - nie mogę się doczekać!!!

chicprofile




Komentarze

  1. zapowiadaja sie ciekawe kolekcje :) czekam na jakis macowski sensowny rozswietlacz bez wielgasnych drobinek:P

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja czekam niecierpliwie! ciekawa jestem tylko czy we Wro Mac nas uraczy tymi cudeńkami:):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kolekcja Riri nie robi na mnie wrażenia, choć wizualnie są ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rihanny nie lubie ale jej kolekcja podoba mi sie nisamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. och, mam ochotę na tą słodką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudeńka! wszystko mnie zachwyca ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem ciekawa jak ten pastelowo-niebieski blyszczyk(?) by wygladal na ustach. co nie znaczy ze mam zamiar kupic:) poczekam az pojawi sie u kogos na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing!!Really need this pastel shades!!!


    xoxo

    Julia from aboyeur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności. Ciekawe czy u nas będą :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty