niedziela, 28 stycznia 2018

Sisley w pigulce? Najlepsze kosmetyki Sisley




Witam w niedzielny poranek i zapraszam do  ogladania nowego odcinka, zrobionego dla wszystkich niesamowitych fanow marki Sisley.

Nie mylic z marka odziezowa o tej samej nazwie, to zupelnie inna bajka i ciekawa historia.

Dzisiaj zebralam wzystkie wazne kosmetyki i opowiedzialam o nich, oczywiscie nie sposob zebrac wszystkie ale jesli Wam sie spodoba moge zrobic wiecej czesci.

Zycze milego ogladania i zotawcie swoj glos pod filmem czy postem.

You Tube  zmienia swoja politke od lutego, kanal ponizej 1000 subskrybentow nie ma mozliwosci zarobkowych ani takiego potencjalu jak ten z minimalna iloscia subskrybentow.
W zwiazku z tym marzy mi sie wyjsc poza ta magiczna liczbe, oczywiscie wiem, ze nie bedzie to latwe i wszystko zalezy od moich followersow, od zawartosci mojego kanalu, tematyki i montazu.

Znacie mnie nie od dzis, robie to z pasji, ale wiadomo wieksze mozliwosci, wiekszy potencjal, wiec fajnie by bylo byscie towarzyszyli mi w tej przygodzie, byli ze mna, udostepniali filmiki jesli uwazacie je za warte uwagi i subksrybowali.

Zalozylam sobie publikowac 2 filmiki tygodniowo, i bede sie tego trzymac, jesli chcecie poruszyc jakis temat, jestescie czym zainteresowani dajcie znac.



Milego ogladania!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast