Powroty są ciężkie?Z Nowym Rokiem nowym krokiem



Jak ciężko zabrać sie do powrotu, ciągle coś na głowie, ciągle dochodzi cos co przeszkadza mi się zebrać.

W moim życiu trochę się zmieniło i moje nastawienie do pewnych rzeczy pewnie też, mając  100 rzeczy na głowie uniemozliwia mi życie tylko i wyłącznie kosmetykami i śledzeniem ich na bieżąco, trochę też odeszłam od makijażowych spraw na rzecz skincare, cóż zawsze to byl mój konik i pasja a prowadząc stosiko Sisley, wiadomo,że prym wiedzie pielęgnacja.


Mają chwilę czasu i będąc na urlopie postanowiłam zmobilizować się i zebrać do otworzenia roku na moim kanale i blogu. Chciałabym napisać Wam o moich pewniakach z pielegnacji, czego można się spodziewać i o kilku makijażowych ulubieńcach.

Chciałam też nagrać film ale film o kosmetykach na których pracuję i podsumować ich działanie.
Chodzi mi po głowie temat na ile kosmetyki działają i czy warto w nie inwestować?


Śledze kilku vlogerów i tak się zastanawiam na ile ich porady a faktyczny stan skóry sie sprawdza?
Od zawsze ciagnęło mnie do wysokopółkowych kosmetyków ale gwarancją wygladu jest właśnie prawidłowe dopasowanie składnkowe kremu do potrzeb.

Jak tylko wyciagnę mój sprzęt, zaraz do Was zagadam.

No i cce Wam pokazać moje lustrzane paznokcie, które w końcu osiągnęłam idealnie jak chciałam za sprawą OPI.








Komentarze

  1. Hello fajnie, że jesteś, mi też ciężko wracać zwłaszcza, że mam ciągle dużo pracy a na bloga zaglądam "od święta"...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygotuj jakiś filmik, z chęcią obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty