Rocky Horror Picture Show MAC - kolekcja w oszałamiających krwistych kolorach



Niby jest  dopiero pażdziernik ale już pokazuja sie zapowiedzi  nowych kolekcji na Gwiazdkę i na zbliżający się wielkimi krokami  Halloween.  Zarówno w Stanach Zjednoczonych jak i w UK jest  to swoistego rodzaju szał i  szalona, pełna werwy zabawa. Toteż każdy fan kosmetyków MAC czeka na i tą ewentualność by zakupić  takąż też kolekcję.
I ja  czekam najbardziej na   kolekcję, ktora MAC opisuje następujaco:


Rocky Horror Picture Show obchodzi swoją 40 rocznicę! To powód, aby w szalonym stylu wraz z nieokiełznanym M∙A∙C rozpocząć współpracę i stworzyć skandalicznie unikatową, limitowaną kolekcję; barw, kolorów, odcieni i produktów w specjalnie na tą okazję, zaprojektowanych opakowaniach. To wszystko po to, aby odtworzyć look ulubionych bohaterów z 1975 roku – cool’towego, filmowego klasyka. Zamień się w seksownego, szalonego naukowca, heroicznych nowożeńców, obcego z Transylwanii lub przerysowanego Riff Raff’a. Zapraszamy do zabawy orgią kolorów w rytmie piosenki „Over at the Frankenstein Place”.









Powiem szczerze,że nigdy przenigdy nie oglądałam tego filmu ale  w związku z  przykuwającymi moje oczy kilkoma produktami , bardzo chciałabym wejść w posiadanie i zakupić  z 4 - 5  kosmetyki z tej kolekcji a mianowicie soczysta czereśniowa pomadkę,  eye chromagraphic pencils , paletkę  cudownych cieni Riff-raff eyeshadow palette, lakier niczym żuczek  Formidable i tadam  palete do konturowania Sculpt and Shape powder:) Zapewne bedzie wielkim hitem !!

Mi się bardzo podoba, a jak Wam?

Komentarze

  1. A ja ją ominęłam w polowaniu na limitki. Chyba przez opakowania:)
    Trzeba popatrzec na swatche:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to czuje ze przepadne:)Paleta do konturowania to dla mnie must have

      Usuń
  2. Zawartość całkiem fajna, ale opakowania mnie nie zachęcają ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi wlasnie niektore opakowania jak ogladalam na YT bardzo wpadly w oko:)

      Usuń
  3. Cienie fajne. Nie wiem czy horrorowe, ale w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ani troche horrorowe, raczej do wykorzystania na wszystkie wyjscia:)

      Usuń
  4. Uwielbiam horrory :) I ta kolekcja wygląda obiecująco, choć jak na razie muszę przystopować z zakupami :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta paleta faktycznie będzie hitem :)

    Mnie ciekawią te pomadki i czy wśród nich będzie moja wymarzona czerwień? Szukam takiej dla mnie m.in. na Wigilijną kolację firmową.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobaczymy co mnie skusi jak zmacam na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jaram sie jakos MAC iem ale ta paletka ma bardzo ładne kolory a i szminki sa piekne. Wroze popularność :):)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty