ShinyBox - grudzień - mój przegląd

Wczoraj ,  z lekkim opóźnieniem dostałam od kuriera przesyłkę z grudniową zawartością ShinyBoxa.
Czekałam na nią z niecierpliwością gdyż cóż miała być to  świąteczna edycja - myślę sobie, czyli będzie coś specjalnego:)

Ku mojemu zdziwieniu, zawartość świąteczna nie jest:(Albo ja spodziewałam się czegoś special hmm

Oto co znalazłam w środku, choć w większości blogów zawartość już krąży w necie:

- Annabelle minerals : róż, 2 odcienie podkładów: matujący i rozświetlający, korektor mineralny - wszystko o pojemności 4 gramy

- Delia : maskara i  baza pod makijaż - obydwa produkty pełnowymiarowe
- Dermedic  szampon  do skóry podrażnionej, taki ochronny - to może być ciekawa rzecz dla osób ze skłonnością do  jakiś wyprysków, czy łuszczenia się, swędzenia skóry głowy  po farbach
- Zepter - 2 próbki kremów : dzienny i nocny w saszetkach
-  prezent od Zeptera - naszyjnik inspirowany stylem marynistycznym, czyli tzw pleciony sznur.

Pudełko było ładnie i troszkę inaczej spakowane, choć szata odświętna to nie była.
W ogóle pudełeczka mnie urzekają, są słodkie:)

Podsumowując: chyba pierwszy raz nie jestem zadowolona:( Nic  mnie nie kręci czy kusi, może minerały? Ale ja ich zwolennikiem nie jestem.
Poza tym czuje lekki niedosyt między innymi z powodu okresu w którym pudełeczko się ukazało, liczyłam na coś bardziej pod Boże Narodzenie.Stale też są te same marki, wolałabym już L'Occitane.
No cóż może innym razem, zauważyłam,że większość tych pudełeczek po prostu jeden miesiąc ma slabszy , jeden lepszy i tak systematycznie:)
Czy są osoby, które są zadowolone?Ucieszyłyście się?
Ja liczę na to,że ShinyBox nawiąże nowe współprace i da nam coś extra:)







Komentarze

  1. Jedynie Szampon Dermedica mnie by ucieszył, ale jakoś rzeczywiście szału nie ma, boks mógł by być świąteczny lub chociaż zawierać takowe kosmetyki ( np. limitówki)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie niestety również nic, by nie ucieszyło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś tak przy Glossy Shiny w tym miesiącu wypada blado :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, choć sądząc po wpisach na ShineBox FanPagu sa osoby bardzo zadowpolone:)

      Usuń
  4. nie otrzymuję shanybox'a ale ten wydaje mi się faktycznie najsłabszy z możliwych, z minerałami to też ciężko trafić z kolorem do danej osoby, ja z AM zamówiłam 3 próbki i każda z nich za ciemna do mojej cery:/

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde, dopiero co kliknęłam, mogłam poczekać i zobaczyć co będzie w środku :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie powala. Chyba ten szampon najbardziej przydatny, ale nie wiadomo jak zadziała na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie do końca fajny zestaw :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Również jestem rozczarowana pudełkiem i to do tego stopnia że planuję całkowitą rezgnację z SB. Mam nadzieję że Golden Box mnie nie zawiedzie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myslę,że tradycyjnie nastepny box bedzie lepszy:) Ostatni był bardzo ciekawy.

      Usuń
  9. słabo :( też u mnie opisałam, bo jestem zawiedziona tym pudełkiem:(

    OdpowiedzUsuń
  10. oj niezbyt, coraz mniej się starają ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to pierwszy shiny i totalny niewypał. Zamiast mascary dostałam bazę pod nią. Z GB nigdy nie byłam tak zawiedziona.Nie używam korektorów, różu, podkładów więc i baza dla mnie zbędna;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Minerały lubię ale mam swoje firmy, których się trzymam. Zawartość taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  13. w porównaniu do ostatnich, na prawde swietnych pudeł, to wypada nieciekawie

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się jedynie... sznur :) Ja wlasnie wkleilam u siebie Glossybox gold swiatecznego bo wlasnie przyszedl :) BOMBA

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty