Calvin Klein w nowej odsłonie Encounter - mój typ!!


Nowy zapach Calvina Kleina Encounter zauroczył mnie na amen, tak chciałabym by pachniał prawdziwy mężczyzna.
Po prezentacji nowego zapachu wiem,że tym zapachem Klein powróci na salony :)
W pięknym flakonie wysokiej klasy szkła, uwieńczonego  spiżowym elementem i  przezroczystym korkiem kryje się zapach uwodzicielski, intrygujący i niebanalny.Sexy w każdym calu.
Dawno żaden zapach nie zrobił na mnie takiego wrażenia ( oprócz nowego" Noir" Forda, o którym napiszę  wkrótce).
W ekscytującym filmiku występuje Lara  Stone i Alexander Skarsgard - znany aktor z serialu True blood..
Film mówi o spotkaniu, niezaplanowanym, w klimacie tajemniczości, suspensu i totalnej zagadki. Choć cd można przewidzieć:P
To spotkanie dwóch niewiadomych i dwóch słabości:)

Nuty przewijające się w zapachu: kardamon, mandarynka, koniak, jaśmin i drzewo agarowe:)
Całość pysznaaaaaa, polecam powąchać.









Komentarze

  1. jak ma w składzie mandarynkę, to u męża mego nie przejdzie, bo jest uczulony na cytrusy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokaz mu film to przejdzie hehe, ale na serio ta mandarynka jets slabo wyczuwalna, co drugi zapach ją ma:)

      Usuń
  2. Nie ważne jak pachnie, ważne, że jest Skarsgard <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ano, ja go kupię, bo jest Skarsgard :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Badz co badz CK ma swietne perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. moj mezczyzna wlasnie tak pachnie od niedawna oczywiscie tylko dzieki temu, ze mam dobre serce i sprawilam mu prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe a już go dostałaś?:)Miał opóźnienie w swojej premierze.

      Usuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty