Prezenty pod choinkę - już czas? Prezent na litere K.

Czas sie kurczy i  coraz więcej ludzi nie czeka na ostatnią chwilę by kupić coś na prezent dla bliskich, na dobrą sprawę zostało 20 dni!!! W sklepach robi sie już tłoczno, witryny kuszą promocjami i zestawami a my w gorączce i werworze zakupów patrzymy co wybrać, jaki dac prezent, co sie opłaca.
Sama powoli przemierzam centra handlowe w posuzkiwaniu prezentu na Wigilię firmowa.
W tym roku zaproponowano prezent na K, fajny pomysł:)
Wymyślam nietuzinkowe prezenty na  literę K do 35 zł.
Wiele można pod to pokombinować: kalosze, kapcie, korale, książka, kalendarz, kosz, kubek, krasnal, korkociąg  ale cos dla babeczki i na K?
Jak Wam przyjdzie do głowy coś fajnego to poproszę o pomysł:D
A czy Wy czasem tez wymyślacie jakieś finezyjne prezenty dopasowane do jakiegoś wymyślnego planu?:)
Macie już listę tego co chcecie kupić?
Ja niecierpię na ostatnią chwilę...
Odwiedziłam wczoraj sklep firmowy L'Occitane bo strasznie mi się tam podobaja zestawy na Gwiazdkę, cos dobrego, naturalnego i ślicznego:)
Przy okazji kupiłam szampon do włosów farbowanych suchych.
Przestestuje i dam znać:) Ale generalnie kupiłam go po spróbowaniu próbeczki i ujął mnie swoją naturalnością i łagodnością:) A włosy jak u dziecka.




Komentarze

  1. kupowanie prezentów na ostatnia chwile to zawsze nerwówka, pełno ludzi i stres czy się zdarzy nie wiadomo co wybrać, ale cóż takie życie :) czekam na recenzje szamponu - już tyle lat katuje moje włosy farbami, że na pewno ucieszyłyby się z jakiegoś dobrego specyfiku ;) ale mimo wszystko zawsze jakoś staram się je zadowolić jakąś odżywką czy szamponem, ale wiadomo nie wszystko jest dobre. Co do mojej skór, a wcale taka piękna nie jest....na tym zdjęciu wygląda przyzwoicie po nałożeniu podkładu. Ja nie znam starej wersji, tej cięższej..może i dobrze, bo efektu maski nie lubimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. @monica tak masz rację, ja ciagle szukam nowego szamponu, teraz w strone naturalnych choc czesto wracam do J.Friedy.Co do podkładu tak tak nie lubimy masek:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupiłam prezent mojej koleżance i mam z głowy bo w rodzinie sobie ich nie robimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @kajaMakefashion no wszytsko zalezy od umowy:) ja lubei robic prezenty, zreszta dzieciakom nawet trzeba:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty