Mikołajkowe rozważania o pędzlach Sigma i lista życzeń:)

Ostatnimi czasy padło mi na pędzle, przeglądam głównie Sigmę i Hakuro.
Beauty Blender juz mam, testuje i myślę,że cosik o nim jeszcze naskrobię.
Teraz przeszukuję strone Sigma Beauty by upajac sie widokiem pędzli , które chciałabym dostać od Mikołaja.
Mikołaju kochany tu wielki ukłon i całuski do Ciebie:D
1. na pierwszy ogień by poszły pedzle z kompletu Mrs. Bunny Blue travel kit, przecudowne, w błękitnej , słodkiej tubie, w ilości 7 sztuk, włosie syntetyczne Sigmax HD .



2. do kompletu, choc nawet nie wiem czy dla mnie niebardziej przydatny zestaw , chcialabym Synthetic Precision Kit czyli zestaw do malowania oczu i modelażu miejsc gdzie zazwyczaj wklepujemy kosmetyki palcami , do miejsc delikatnych, a więc do niwelowania  plam pigmentacyjnych na twarzy, korekcja zasinieć pod oczami, rozswietlanie okolic oka i powieki, wyrównywanie kolorytu przy nosie.Generalnie przypatrując sie pędzlom myślę,że spożytkowałabym je typowo do modelażu oczu.






Zdjecia zaczerpnięte ze strony Sigma Beauty.

A Wy macie jakieś swoje ulubione pędzle , których jeszcze nie macie?
Mnie oczywiście korcą jeszcze przecudne pędzle Hakuro, o który wiele sie już rozpisywało, i prze to nabrałam wielkiej chęci na taki mały zestawik.
Oczywiście lista życzeń do Mikołaja będzie rozbudowywana hehe, bo cóż by Nam sie jeszcze nie przydało:D

Komentarze

  1. ja w najbliższym czasie planuję zakup kilku pędzli Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że Mikołaj Ci dopisze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @ obsession , wyznania ja tez rozważam Hakuro szybciej dostawa, cenowo jakby kompletowac to, to samo wyjdzie, ale generalnie bardziej ciagnie mnie do Sigmy.
    @MakeUpholic och ja ja bym chciała by Mikołaj mnie wysłuchał hehe, same rarytaski masz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam podstawowy zestaw Sigma, ktory kupilam zaraz po powstaniu tej firmy. Uwielbiam te pedzle! Bardzo bym chciala wyprobowac Bunny Collection ale baby blue to nie moj kolor hihi ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. @Beauty rozumiem:) ale chyba jets jeszcze dostepny i w czarnym:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty