Z ostatniej chwili!!!! Mam KISSBOX"A

Dziewczyny własnie przyjechał kurier:) Wow jak rano i ...mam Kissbox'a.
Pięknie spakowany, obwiązany wstążeczka, całusne pudełko a w nim...szkoda,że nie moglam nagrac moich emocji:)Choc moje dziecko czekało z kamerką hehe:D
Co było/jest w Kissbox'ie?
4 kosmetyki, 2 mini :( i olejek plus lakier do paznokci:)
Moje pierwsze wrażenie rozczarowanie... później zadowolenie , juz mówię dlaczego .
W paczuszce jest moja firma , którą chciałam spróbowac mianowicie Fridge, kosmetyki do lodówki:D
Po kolei co jest w paczce ufff:
1.Krem odżywczy z wyciagiem z lukrecji Natura Officianalis, obok podano opis i cenę 9 i tak przy każdym produkcie.
2.Lakier do paznokci z ekstraktem z abmbusa Mollon Cosmetics, cały produkt:) 12 ml 9 zł, kolor:czerwono-brązowy?
3.Peeling z pomaranczy marki Fridge by yDe -dana miniatura jest jednioczęsnie kuponem rabatowym , bowiem opakowanie wymienisz na 15% zniżki  na pierwsze zakupy w salonie Fridge w Warszawie:)
4. Olejek do kapieli lub masażu Aromatherapybar, sporawa buteleczka, na 3 razy starczy:) to tez polubiłam od razuu...
Oto zdjecia, przepraszam za nieskładnośc tekstu:)



Komentarze

  1. Hmmmm, jak dla mnie to bez rewelacji. Rzeczywiście jedyne co i mnie zainteresowałoby to Fridge. Cieszę się, że go nie zamówiłam :) i dalej czekam na start kolejnych "pudełkowych" firm :) szczególnie GlossyBoxa.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie tez bez rewelacji, myslałam że sie bardziej postarają

    OdpowiedzUsuń
  3. macie rację,ja jakos znajduje plusy w tym wszystkim, porównując zagraniczne i pierwsze polskie, myslę ,że się rozkręcą.Generalnie 2 produkty dołączone to są maleństwa - to jak próbeczki z Sephory badź Douglasa:D

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie też bez szału - ale może się rozkręcą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no bez szału, jesczze czytajac opinie, okazuje sie,że sa inne olejkimiędzy paczkami, inne kolory lakierów:)ja zamówiłam 2 kissboxy , zobacze moze co ja mam w drugim hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo zamówiłaś dwa :)? Oby nie były dwa takie same hehe:)
    generalnie myslałam, że bardziej zaszaleje jak na 1. paczke....

    OdpowiedzUsuń
  7. nooooo szalu nie ma ;) ale kurde...bielenda daje probki wieksze ;) te mi sie kojarza jakby byly wycisniete z saszetek ;) maluuunio:) ale nie ma co plakac;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś do mnie to nie przemówiło, może później, ale aktualnie to średnio niski poziom :/

    OdpowiedzUsuń
  9. @Agi mam 2 rózne hehe o lakiery i olejki:) więc spoko :D
    @Candy no swietny Fridge a taka mała próbeczka, z tym sie nie popisali, ale wiecie ,że ten kupon i pudełeczko to jednocześnie dziala jak rabat na zakup Fridge'a?
    @Lyna ja porównuje też z angielskim Glossyboxem i powiem Ci ze zapachy tam dołaczone to smierdziele, moge okreslić ze tragedia,naklejki do paznokci tez feee wiec nietylko polska strona sie myli.
    Ale nie bronię absolutnie kissboxa, niech chłopaki pracuja nad byciem lepszymi.Fajnie ,że ida w strone naturalnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie postarali sie dobrze że nie zamówiłam;

    OdpowiedzUsuń
  11. z tego wszystkiego to peeling Fridge jest rewelacyjny, dobrze że mam duże opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @Siouxie zazdroszcze:) ja skorzytsam z tego kuponu co załaczyli i tez chyba zamowie, poki co mam 2 probki:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty