Pędzle Models Own - neonowy syntetyk

Dostałam nowe pędzle, które wypatrzylam na stronie Models own, wyglądały całkiem przywoicie i kusiły neonowymi kolorami:D
Zestaw łączy 5 pędzli:
- do pudru
- do cieniowania
- do konturu
- do ust
- blender
Cienie są z włókna syntetycznego, ładnie zaokrąglone, z neonową koncówką.
Pędzelek do pudru całkiem fajny, reszta twardawe, sztywne - zobaczymy jak sie sprawdzą do nakładania cieni, generalnie jednak za ta cenę nie ma co wybrzydzać, choć jestem troszke rozgoryczona ich lekka tandetnością.




Wraz z pędzlami dostałam jeszcze coś intrygującego:) Jutro napiszę co jak przetestuje na spokojnie w swoim makijażu:D

Komentarze

  1. pierwszy raz słyszę, ale kolorek trzonków super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Saurio to marka bodaj angielska, i tam ma dośc dużo produktów, mnie zachwyciły ich lakiery z kolekcji beetlejuice, cudowne:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty