Finding Mr.Bright - mój nowy zestaw z Benefit

Mój blog robi sie monotematyczny:D Ale zachłysnęłam sie Benefit'em. Co prawda wcale to nie umniejsza mojej kosmetykomanii  i uwielbianiu innych marek.
W końcu go mam, chodziłam koło niego z 4 razy, mówiąc sobie nie nie nie....ale  generalnie raz człowiek żyje i go nabyłam z wielką, nieukrywaną radością.
Finding Mr. Bright  to zestaw rozświetlających specyfików do twarzy:

1. Girls meets pearl 7.5 ml - rozświetlacz we fludzie, który łączy  złote delikatne drobinki i pięknie pachnie  poziomkami?
2. Posie tint 4 ml -  coś uniwersalnego do ust, policzków, oczu nawet jak ktos chce:D kolor:  poppy pink, piekny soczysty ,  trochę lalkowaty róż
3. High beam 2.5 ml  prześliczny rozświetlacz , punktowy bądź do mieszania z kremem i podkładem
4. Erase paste no.2 - kamuflaż o dość kryjącym działaniu, kolorek  bezowy.

Produkty rzecz jasna posprawdzam i dam znać, co i jak, generalnie jestem wniebowzięta, zwłaszcza Posie tint'em , bo słyszałam wiele dobrego o tym kosmetyku.
W kolejce do kupienia czeka odłożony juz róż Coralista i oczywiscie maskara i to wcale nie Bad Gal....

girl meets pearl minifinding mr. bright
posietintMój no. 1


Zdjęcia ze strony benefit.co.uk

Komentarze

  1. miło mi :) zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu a sama też chętnie wezmę udział w Twoim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sauria80 mi tez bardzo miło:) oczywiście,że wezme udział w Twoim rozdaniu, zaczatek juz zrobiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. @ wyznania kosmetykoholiczki dokładnie tak:) jest boskaaaa, ostrze sobie na nia ząbki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wykończę wszystkie moje zapasy to też się chyba na nią skuszę :) chociaż ona jest bardziej wydłużająca niż pogrubiająca, a ja wolę te drugie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak , bardziej wydłużająca:)Bad gal idzie w strone pogrubienia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty