Co było w listopadowym Glossybox'ie?

Zabieram się za napisanie o tym już jakis czas:)
Jak wiecie prenumeruje Glossybox'a w uk. Zachęciły mnie recenzje na ich stronce, co było w pierwszej paczce opisałam na starym blogu, większość preparatów czeka na przetestowanie i recenzję , zwłaszcza cudowna Dermatologica.
Ale do rzeczy, listopadowe magiczne pudełko łączyło:

1. Arbonne FC5 cooling foot cream 15 ml- krem do stóp o właściwościach  nawilżająco-kojących, wygląda nice:) Zawiera kwasy AHA i salicylowy.
2. Dead Sea Spa Magic cleansing facial wash 25 ml - oczyszczająca pianka z minerałami z morza martwego o działaniu antybakteryjnym, powiem Wam,że spróbowałam i daje efekt idealnego oczyszczania ale i ściągnięcia, wg mnie super do trądzikowej cery, do mieszanej niekoniecznie się nada.
3. Illamasqua freak eau de parfum 1.5 ml - próbka zapachu tej marki, bardzo cieply, orientalny zapach
4.Nail Rock designer nail wraps - 16 szt naklejek do paznocki w paski:) czemu 16? hehe p[ewnie n ewentualne poprawki:D
5. Philip Kingsley elasticizer  40 ml - odżywka przed nałożeniem szamponu  dla nadania blasku i elastyczności włosom, z tego ucieszyłam sie chyba najbardziej.

Ta paczka dla niektórych stałych prenumeratorek Glossybox'a była rozczarowaniem, niektóre wręcz uważały,że dali buble i wypisała się ze subskrypcji...owstało wiele szumnych you tubowych recenzji :)
Generalnie ja tez jestem troszkę rozczarowana, ale doszłam do wniosku,że często zapomina sie o preparatach typu kremy do stóp, oczyszczanie itd. Nowe zapachy tez czasem daja inspiracje.
Co prawda w poprzednim pudełku było wiecej rarytasów, pomijając babcine zapachy Roberta Piquet :0 ale ja wierzę,że grudniowe pudełko  bedzie naładowane specjałami duzo ładniejszymi.
Ogólnie jestem zadowolona bo mam mozliwośc posmakowania  kosmetyków  startujących, niszowychębądź popularnych  w uk.
Dzisiaj badź jutro mam dostać pudełko z naszego Kissbox'a , jestem bardzo zaintrygowana co pokaże polska edycja:)



Komentarze

  1. chciałam też na te boxy polować, ale jakos chyba mnie nie kręci dostawanie kota w worku :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty