PUDROWE PERFUMY INSPIROWANE METEORITIES GUERLAIN/ UNIKALNE PERFUMY/ METEORITES GUERLAIN

 Piatek piatunio, i przed nami upragniony weekend!

Mam dla Was super filmik na moim kanale odnosnie Meteorities Guerlain:)

Zabieralam sie za ten film bardzo dlugo, juz jakis czas temu chcialam pokazac odpowiedniki perfum Guerlain w swoich zbiorach, przez lata zawsze szukalam odpowiednika fiolkow, irysa i heliotropu.

W 2018 wyszla nowa wersja Meteorities, niestety nie udalo mi sie jej kupic jeszcze.

Nowa wersja Meteorites Guerlain wydaje mi sie jednak nie tym co trzeba ( patrzac na nuty w niej zamieszczone) ale jak tylko ja dostane to koniecznie zrobie update jak maja sie do starej edp.

Jesli kochacie Meteorites Guerlain tak jak ja to musicie koniecznie zajrzec na moj kanal i obejrzec odcinek!

Nie zapomnij tez zostawic subskrybcje jesli chcesz wiecej i podoba Ci sie odcinek<3

xx



Komentarze

  1. Kiedyś miałam podobne perfumy, flakonik też miał podobny wzór :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty