Ulubiency kosmetyczni miesiaca marca 2018 - wielkanocnie!!



Wielkanoc juz tuz, tuz i ja do Was zawitalam z nowym odcinkiem, tym razem podsumowujacy marcowy odcinek o Ulubiencach tego miesiaca!!

Zajrzyj koniecznie zeby zobaczyc, co Wam polecam z nowych produktow z mojej kolekcji.
Zapraszam rowniez tych, ktore lubia moje filmy i recenzje do odwiedzenia mojego kanalu na You Tube i oddania swojego komentarza, jaki temat najbardziej chcialybyscie bym poruszyla.
Wszystkim aktywnym subskrybentom bede ogromnie wdzieczna, wszak to Wy wspoltworzycie  moj i Wasz kanal a jak Was jest wiecej i  dzielicie sie ze mna przemysleniami to i mi jest razniej:)

Przy dobiciu do 500 subskrybentow bedzie giveaway, i to nie w formie przekupstwa Was tylko ze szczerego serca po prostu chce wylosowac osobe i jej cos podarowac z dobrej jakosci kosmetyk, ktorym sama bym nie pogardzila. Przy 1000 subskrybentach bedzie kolejne.

Tak jak bardzo lubilam dla Was pisac, tak teraz  uwielbiam dla Was mowic i recenzjowac, czy pokazywac co mnie zainspirowalo, potraktujcie You Tube jako rozszerzenie dzialalnosci.

Mam nadzieje, ze spodoba Wam sie nowa seria na YT: Review Jednego/ Nowego  Produktu, ktory bedzie pokazywal i omawial jeden warty kupna i polecenia kosmetyk z moja recenzja o nim.
W tym momencie na kanale sa juz dwa takie odcinki:

- o Double Tenseur Sisley
- kremie do szyi i dekoltu

Od Was zalezy co byscie chcialy bym omowila:)

Zycze Wam cudownych Swiat Wielkiej Nocy!!!



Komentarze

Popularne posty