Wakacje, wakacje i po urlopie - co dla Was szykuje i chwila refleksji, gdzie byłam.



Cześć kochani,

Dawno mnie nie było na blogu i na mom YT - generalnie  spędzałam czas w Polsce, odwiedzając swoje stare kąty.
Kąty, które trochę się pozmieniały, odmłodniały i zostały unowocześnione.
Pochodzę z Łodzi i większość mojego życia tam spędziłam, więc po części czuje się z nia związana.
Największą moją uwage przykuł przystanek przy Centrum, który tak obszernie kiedyś krytykowany, wzbudził moje szczere zainteresowanie: wg. mnie jest piękny i bardzo funkcjonalny!!!Genialny pomysł i coś w tym czasem smutnym mieście innego, z innej baki.










Również Piotrkowska odmłodniała i deptak na bank mi przypomina takie swojskie, tętniące życiem nadmorskie deptaki  - tylko morza nie ma:)






Odwiedziłam 3 domy handlowe, moje stare miejsce a więc ukochaną Manufakturę, Galerię Centrum i nową Sukcesję.

Jednoznacznie moje serce zostało z Manufakturą:)Tam spędziłam większośc czasu pracując dla Douglas'a.






Odwiedziłam również świetny sklepik z ekstra butikową odzieżą w sercu Łodzi Fashion Obsession o którym niebawem napiszę więcej, a gdzie możesz znależć inne, cenne modowe nabytki!!!!Jestem urzeczona!!






Wkrótce wracam na YT i na bloga - mam nadzieję z pełną parą, gdyż mam Wam do zaproponowania parę moich pomysłów, propozycji i opinii!!!
Mam nadzieję,że stęskniliście się za mną?:)


Update: film juz jest:)




Komentarze

Popularne posty