Brwiowy niezbednik w mojej szafie - Anastasia Beverly Hills i ...?



Niedzielnie i domowo dzisiaj będzie troszke o brwiach i moich aktualnych produktach. Mam ostatnio faze na takie produkty i chetnie sie dowiem co Wy używacie?
Jeśli jesteście zainteresowani i macie ochotę na czas ze mną to serdecznie zapraszam na chwileczkę pogadanki:)

https://www.youtube.com/user/4premiere?sub_confirmation=1

Już niedługo też zamieszczę pisany post za którym pewnie tesknicie, bo wiem,że niektóre z Was wolą czytane rozprawy!! A i ja chciałabym uzupełnić trochę o wpisy mój blog.





A tu pierwszy film z serii o ABH i jej produktach, już poprawiony!!!







Komentarze

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty