Moja wish-lista na wiosnę 2016 - wiosenne kuszenie


Czas leci nieubłaganie i ani sie nie obejrzymy a już mamy wiosnę:)

Przyznam szczerze,ze nie mogę sie doczekac by poczuć nowy wiatr w żaglach.
Na wiosnę  wszystko budzi się do życia a i światek kosmetyczny podrzuca nam nowe kolekcje i nowe wish-listy.
Co ja umieściłam je na wish- liście?Dzisiaj króciutki post właśnie o tym. Zobaczcie poniżej:


Z wiosennych kolekcji na bank zastanawiam sie nad kupnem:

- Givenchy Mister Scrub lip balm exfoliator - spróbowałam i bardzo odpowiada mi ta formuła, lekko eksfoliując usta niczym magiczna gumka - uwielbiam:)



- Givenchy Prisme libre - który na stałe wpisał się jako  magiczny kosmetyk, ujednolicający strukturę skóry, teraz powrócił w nowej odsłonie, która kusi mnie bardzo zważywszy,że jest to kosmetyk na wieki.




- dalszy ciąg edycji Dior Blooming boquet, której jestem wielkim fanem, edycja 150 ml  i  mgiełki do ciała jawi się jako kuszący pkt programu.



 - Guerlain la petite rouge noir  kolekcja przepięknych, balsamowych pomadek przypominających mi lśniącą edycje Dior addict shine z cudowną jagodową pomadka zmieniająca oblicze innych kolorów




- w czerwcu tego roku pojawi sie też cudna kolekcja MAC Poesia we współpracy z  z projektantką mody Chris Chung - taka fearia świała, kolorów i natury jak najbardziej przykuwa moje oko i nie moge sie jej doczekać.

                                             

 Nie mogę się tez doczekać odsłony cushion foundation ze strony YSL Beauty Le cushion  encre de peau  choć jego płynna siostra nie bardzo przypadła mi do gustu - widać  słynne podkady w gabce  zawojowały koncern Loreal.

                                         

A na co Wy polujecie? Co prawda niektóre marki odświeżyły swoje dawne ,że tak powiem kotlety z lat ubiegłych, ale jest też kilka wartych grzechu kosmetyków:)

Co przykuło moją uwagę z pielęgnacji, pokażę niebawem.
Zapraszam tez wszystkich na mój You Tube.








Komentarze

  1. Te pomadki Guerlain bardzoooo mi sie podobaja <3 z Givenchy natomiast spodobal mi sie puder rozswietlajacy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez piekny ale wole Diora:) Zreszta mam teraz az za duzo rozsiwetlaczy:)

      Usuń
  2. Ja z niecierpliwością czekam aż do sephory zawitają pomadki i lakiery Guerlain z tej kolekcji la Petit...opakowanie mnie kupiło ;)
    Oglądałam też najnowszą kolekcję Guerlain na wiosnę ale przyznam że nie zaszaleli za bardzo :/ Zmieniona baza meteorytowa jest gęstsza ale tak się swieci jak bombka - wolałam ten subtelny woal starej wersji. Kolor cienia (jednego!) nie powala...róż też taki banalny. Ehhh szkoda, że na miejscu w Polsce nie było świątecznej edycji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sa piekne:) Widzialam ta baze i w sumie pomyslalam to samo.

      Usuń
  3. Woow! Chyba wygenerowałaś mi kilka potrzeb:
    1. Dior mgiełeczka na pewno mi się przyda.
    2. Nowe pomadki Guerlain, chodzi za mną jakaś lśniąca jagoda..
    3. Nowy cushion? Ciekawi mnie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka Guerlain i podkład - płynna wersja dla mnie była bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie kusi Lip Glow w tym odcieniu Lilac chociaz boję się,ze moze zrobić mi za chłodne usta;) Podoba mi sie też nowa szminka Charlotty T. kiss chase ale poczekam na swatche.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi ochoty narobiłaś :D Mogłabym to równie dobrze wkleić na swój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dior Blooming boquet piękny zapach *_*.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty