Kosmetyczne hity i kity 2015 - moje zestawienie i wybory



Dzisiaj zapraszam Was na specjalny filmik o moich hitach i kitach  z roku 2015, zawsze robię taki filmik podsumowujacy, co wg mnie warto nabyć i co się sprawdzilo a co nie.
Generalnie powiem Wam,że jestem w swych wyborach na tyle świadoma ,że tych kitów chyba jest mniej, poza tym ile można tego mieć?:)

Jeśli chodzi o pielęgnacje wiadomo,że moja skóra jest dla mnie najważniejsza i nie mam ochoty na zbyt duże eksperymenty - mam swoje ulubione marki i przy nich zazwyczaj zostaje.

Co do makijażu, oczywiście poluje na nowości, staram się wdrażać nowe techniki, bo na codzień na nich bazuje i klienci się o nie pytają ale wybory sa również świadome - z tym,że czasem poniesiona emocjami i marketingiem kupuje coś,  co zasadniczo jednak okazuje się bublem i pod pięknym opakowaniem kryje się po prostu kit:)


Ale więcej nie zdradzę tylko zapraszam na film:)






Komentarze

Popularne posty