Moje ulubione produkty z pielęgnacji - prezentacja

Dziś filmik  poglądowy pod tytułem: moje ulubione produkty z pielęgnacji:)

Co należy do moich ulubieńców?

Długo sie zastanawiałam jak to wszystko posegregowac czy wymienić  to, co używam ostatnio czy w ogóle w dużym skrócie, co używam stale:)

Zdecydowałaam,że bedą to produkty nie tylko te , które  mi sie sprawdziły/ sprawdzają  ale i te co używam/powtarzam co jakiś czas.

Zapraszam zatem na film, koniecznie dajcie znać co miałyście, co Wam się sprawdziło:)





Komentarze

  1. Jedyny kosmetyk, który łączy nasze pielęgnacje Redermic R. Mi też pasuje. Ja sporo używam olejków, dla mojej suchej skóry są zbawienne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten tonik LP i zgadzam się,że on raczej dla mieszańców. Teraz jak się trochę wysuszyłam migdałkiem,to go nie używam bo czuję dyskomfort ale przy normalnym stanie mojej cery,używanie tego toniku to bajka:)

    Zamówiłam sobie Effaclar k mimo że kusił mnie Redermic ale retinol wzięłam z Vichy:jakaś nowość Advance filler. Zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty