Dior Trianon edition 2014 - lakier Perle i cień Celeste - poznaj część nowej kolekcji

Dzisiaj o mojej,  małej kolekcji Dior Trianon edition 2014 :)To co mi wpadło w oko, od razu:)

Nowy lakier Dior  frosted effect nail polish 187 perle  jest swoistego rodzaju efemerydą: raz jest to frosty osnieżony look, innym razem wygląda jak migoczaca mgiełka, lśniąca milionem fioletowo-różano-białych drobin. Czasem wygląda jak swoistego rodzaju ombre a czasem jak zwykła krystaliczna odżywka - naprawdę ciężko mi odzwierciedlić jego wielowymiarowość, moje zdjęcia niestety  wysiadają przy tym lakierze:( Bardzo nad tym boleję i wybaczcie mi stan moich skórek i paznokci:(

Tekstura lakieru jest delikatnie chropowata, ale  nie taka jak mają piaski, jest dużo lżejsza, nie zaczepna i bardzo ciekawa - taki matowy image. Lakier troszkę niestety schnie, zwłaszcza jak nałoży nam się za dużo,i  przy drugiej powłoce musimy być rozważni ale i tak  jest wart grzechu.
W zmywaniu jest pewna trudność zważywszy,że jest to coś na kształt lekkiego piaskowca.
















Cień Diorshow fusion mono matte to młodszy brat   edycji już nam znanej z poprzedniego roku z tym,że teraz jest to edycja Matte - o matowym, bardzo śliskim wykończeniu, która  daje bardzo delikatny wygląd, praktycznie przy odcieniach które sprawdzałam ( lawenda, brzoskwinia ) żadnego w sztucznym świetle dobrze nie widać haha, a tylko  zachowuje się jak bazowa powłoka, taki wygładzacz  , a w świetle dziennym wygląda już inaczej i  jego subtelność się  nieco podrasowuje.
Dwa ciemniejsze: Mirage i Nocturne są bardziej widoczne, ale w nich mi nie pasował kolor - bure bardzo i nie na ten sezon jak dla mnie .
Lubię dotykac tej powłoki, śliska, idealna i matowa, i takaż jest też na powiece, nie bryli się, nie załamuje ale jest delikatna.Super jako bazówka na dzień.
Ja mam odcień pasujący do lakieru a więc:  121 Celeste - lawendowy, bardzo chłodny kolor.
Gramowo:  6.5 gram, cena 23.5 GBP.




Bardzo też kusi mnie róż, o którym Wam wspomniałam na FB, Corail bagatelle i chętnie bym go przygarnęła, bo cudowny odcień  koralo-brzoskwini nigdy mi się nie znudzi, a jest bardzo wyjątkowy.


Komentarze

  1. Miałam ochotę na ten cień, ale widzę że kolor nie do końca mój :(
    Róż jest super, jednak mam już takie odcienie więc nie wiem. Jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu? no dziwny jest, chłodny, piekna tekstura ale mozna odpuscic, choć ja oczywiscie musze choć jeden w kolekcji miec bo myslę,że wyczaruje z niego fajny makijaz:)Zreszta dzisiaj juz sprobowałam, dwa pozostałe takie bez ikry. A róż tak jak ci pisałam mój kolor i mimo kilku może podobnych, zupełniemi skradł serce, poza tym tylko oczy dokładniee odzwierciedlą kolor i efekt:)

      Usuń
    2. Nie lubię u siebie takich odcieni, wyglądam w nich jakbym była chora. Podziwiam ale na kimś :) Trzeba wielbić takie kolory. Z kolei na paznokciach to ja bardzo rzadko noszę tego typu barwy i wystarcza mi to, co mam w swoim zbiorze.
      Mniej więcej z takich powodów nie podjęłam jeszcze decyzji, koralowce w stronę łososiowego to jest to, co lubię więc może? :) Kto wie :D
      Wymieniam i ograniczam kolorówkę, dlatego może to byłby dobry wybór.

      Usuń
    3. no ja o dziwo nawet wyglądam niezle hehe ale ja lubię takie kolory i rozumiem Cię:)
      Róż najlepiej samemu jednak oblukać, ja swatchom nie dowierzam niestety:)

      Usuń
  2. Śliczny kolor lakieru do paznokci. Cienie Diora lubię, choć ten kolor u mnie by źle wyglądał. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak cien jest specyficzny, fakt, one wszystkie sa specyficzne w kolorach:)

      Usuń
  3. Nie za bardzo podoba mi się ten lakier, przypomina mi trochę lakiery z mlodosci mojej mamy:) nie lubie takiej perlowej poswiaty w lakierach :)

    ale roz zapowiada sie pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on perłowy nie jest :) Ale nie każdy lubi taki efekt hehe wiem o tym, choć osobiście na żywo mnie uwiódł, buziaczki

      Usuń
  4. Roz jest przeuroczy! I w odcieniu, ktory preferuje:) nie lubie na sobie rozowych rozy. Przygarnelabym:D

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli ciekawe te Diorki jednak:) a ja byłam dziś w Inglocie pierwszy raz po 10 latach i kupiłam dwa matowe cienie, takie nudziaki. Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie srednie hehe, zależy co:)Ja Inglota to tylko lakiery:)

      Usuń
  6. Lakier nie w moim guście ale cień ma fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on jest specyficzny, myslę,że moje ujęcia nie sprawdziły się, nie podkręcam zdjęć i wychodzi jak wychodzi hihi

      Usuń
  7. Jaki piękny ten lakier!!!! Trochę "podkręconej" :-) klasyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on lepiej wygląda w realu, tutaj nie robi wielkiego wow, ale jako,że ja lubię dziwaki hihi jest i u mnie:)

      Usuń
  8. myślę, że cień u mnie by się sprawdził , znasz moje oko, jak uważasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myslę,że jak najbardziej:) Tylko on bardzo chłodny jest ale mi w zestawieniu z beauty marked bardzo się spodobał, oko wbrew pozorom wygląda świeżo:)

      Usuń
  9. Takiego koloru lakieru u siebie nie widzę. To taka przezroczysta perła? Jakiegoś Essie mi przypomina. Za to cień naprawdę fajny, z szarościami na oku mógłby się ładnie zgrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie jest ani odrobinę perłowy:/Ma taki oszroniony look. Oj do Essiaka moze byc podobny kto wie, choć ja takiego nie widziałam.:)

      Usuń
  10. najbardziej chcę ten róż :D choć mam już ich tyle, że kolejny nie jest mi potrzebny... ehhhh

    OdpowiedzUsuń
  11. Cień wygląda bardzo przyjemnie, ale lakier to już nie moja bajka. Zbyt przezroczysty efekt, wolałabym matowe wykończenie. A róż wygląda przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż jest cudny, lakier jest lekko matowy ale jak mówię dziwadłowaty hehe i za to go lubić:P

      Usuń
  12. Mnie urzekł róż, i te tłoczenia... Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakier całkiem całkiem, róż mnie nie kusi bo mam chyba z 8 więc pewnie znajdę podobny ;) Ale, ale.... pokaż tę Pandorkę na palcach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczniasty tak jak róż, a pandorkowy pierścionek miał być i mój, ale mąż powiedział żem za stara na niego i mi nie kupił :( więc zazdraszaczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak za stara? No wiesz , należy Ci się:)Może mąż przemysli

      Usuń
  15. Róż jest rewelacyjny! Lakier jakoś niezbyt przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  16. I think I have the exact same nail polish and trust me it looked far way better on you!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Good post ;)
    You are amazing !
    Kisses <3

    http://www.theladyjersey.com
    http://www.theladyjersey.com
    http://www.theladyjersey.com
    http://www.theladyjersey.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Really informative site sweety! I learned a lot! thanks for the wonderful tips

    New post on my blog sweety! :)
    http://michaelmacalos.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely nail colour, so subtle but pretty!

    Kirsten x

    www.cocosouth.com
    https://www.facebook.com/cocosouthblog

    OdpowiedzUsuń
  20. The Dior nail polish looks really nice!!!



    http://the-haute-strawberry.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lakier mnie nie zachęcił ale interesuje mnie ten cień ;)

    Pozdrawiam oraz zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty