Konkurs z nowościami Maybelline Baby lips - zapraszam:)

Kochane , zapraszam  ponownie na  mojego  FB mam dla Was konkurs -rozdanie z możliwością wygrania zestawu pomadek z nowej edycji Maybelline  baby Lips :

- Baby lips  peach kiss
- Baby lips  pink punch
- Baby lips  cherry me

Pięknie pachną, ślicznie  wygładzają usta i .. mogą być Twoje:))



 Regulamin:

- w rozdaniu może brać udział każdy publicznym obserwator bloga 4 Premiere, który ukończył 18 lat, mieszka na terytorium PL
- wystarczy polubić stronę 4Premiere na FB i udostępnić zawartą tam informacje odnośnie  rozdania na swoim profilu:)
- sponsorem nagrody jestem ja czyli  http://4 premiere.blogspot.com
- konkurs trwa od dzisiaj tj.  24 sierpnia 2013 do 1.09. 2013 do północy czasu polskiego.
- zwycięzca będzie zobowiązany do podania adresu, na który to nastąpi wysyłka nagrody, ma na to czas 2 dni
- konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dn.  29 lipca 1992 r o grach i zakładach wzajemnych : Dz.U.
 z 2004 r. NR. 4, poz. 27 z późn. zmianami.
- wysyłka nastapi po 3.09.2013

- dodatkowe pkt za bycie obserwatorem bloga!!!



Co należy zrobić w telegraficznym skrócie?Ważne, gdyż ostatnio  troszkę osób sie pogubiło:P

Wejść na  mój FanPage , polubić  go, pod notką o rozdaniu na moim  FB  wyrazić chęć wygrania  zestawu kosmetyku prezentowanego wyżej:)


I tyle !! Powodzenia!!!Czas start:)



Komentarze

  1. wyglądają cudnie:) lecem na FB się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobione, pszePani :)
    Blog obserwuję jako Katarzyna Michałowicz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy konkurs i zycze pwoodzenai osobom bioracym w nich udzial :). Ja mam za duzo kosmetykow wiec niech inni korzystaja :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wymyślają :D Ciekawa jestem tych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodziaki :)
    i powodzonka dla biorących udział :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty