MAC All about Orange - najnowsza kolekcja MAC - baw się kolorem:)

Pokazał się nowy makijaż MAC All  about orange czyli wszystko wokół koloru pomarańczowego, a ja lubię takowe na lato.

MAC zaczerpnął ten trend z Korei, kolorystyka oznaczająca wielki czas w azjatyckiej modzie, rozpalająca ogniki w oczach, mi się kojarzy z gejszami ,   świetna cera i orientem:)




Kolekcja liczy 3 róże, 7 pomadek, 3 błyszczyki, poczwórne cienie i 4 lakiery.
Wiele mi pewnie umknęło ale skupiłam się głównie na kolorach mi sprzyjających i nieco innych w moim makijażu i tak o to kupiłam:




- pomadkę  lustre lipstick  Flamingo w odcieniu  różowej brzoskwinki


- lakier  Fiestaware 10 ml -  brzoskwiniowy róż także , w pięknej kremowej odsłonie, dzisiaj spróbuję pomalować nim moje nadwyrężone pazury.


- róż  z góry skazany na hit  Royal sunset - bardzo ciężko uchywcić kolory tychże kosmetyków a zwłaszcza różu, odcień  mega energetycznego  pomarańczo-brzoskwini z lekkimi naleciałościami różu, chłodny , super  odświeżający.Skóra wydaje się być przy nim idealna.


Większość kolekcji utrzymana jest w dość ostrawych barwach, ale taki to ma być trend.
Nie przepadam za zbyt stricte jednobarwnym makijażem w tym odcieniu ( można niezle przesadzić)  ale w tym roku wyjątkowo on do mnie przemawia, MAC nie na darmo chce go uczynić kolorem europejskim.
Zresztą  przyglądając się Paniom  konsultantkom  w MAC - przesada w makijażu, chęć złamania zasad przyświeca marce od dawna:) Czasem niczym karnawał w Rio:)












Komentarze

  1. Cudny ten lakier koralowy :)
    Czy masz moze doswiadczenie, jak trwale sa te lakiery z MACa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakiery MAC sa niestety słabe:( Ale np na mojej siostrze trzyma sie idealnie, tylko smuży:P Zobaczymy jak ten ezgemplarz.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. żebys wiedziała:)Stawiam ,że to bedzie hit!!!

      Usuń
  3. róż mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj taki kolorek pomadki to moje marzenie. Świetne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kolory, aż trudno się oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jestem MACową panienką, ale kolorki piękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam,że jestes:) Fajnie brzmi to MACowa panienka:)

      Usuń
  7. Zapewne gdybym nie zakupila pomadki YSL peach passion kotra jest prawie idenatyczna do tej co zakupilas z MAC to pewnie bym się skusila na nia :D lakier jest zdecydowanie w moim stylu i ciekawa jestem jak się będzie prezentować na pazurkach, roz jest również strzalem w dziesiatke... kurde wszystko mi sie podoba co zakupilas :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) Peach passion jest chyba ciut nawet bardziej peach :P

      Usuń
  8. aaa szminka <3 oj zdecydowanie moje kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja chciałabym róz w kolorze lakieru :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty