Eternity summer Klein'a 2013 - zapachowa efemeryda

Eternity summer  Calvina  Kleina to najnowsza edycja 2013, i jak co roku Klein wypuszcza nową, edycję  na letni czas.

Jak co roku jest to edycja dość świeża, jednakże w tym roku szala przelała się na korzyść kwiatowego niuansu.To nie jest  typowa edycja limitowana na  summer time.
Wg. twórców na sam przód kompozycji  wysuwają sie nuty morskie, następnie dochodzą do głosu  kwiatowe : wisteria, osmantus i kwiat bawełny a kończy nutami drzewa sandałowego, ambry i piżma.

Od samego początku polubiłam ten zapach gdyż jest inny niż zeszłoroczne, wg. mnie nie ma zachowanej żadnej nuty początkowej od razu czuję wisterię, osmantus i cięższą nutę zaokrąglającą i intensyfikującą zapach.
Glicynia chińska czyli inaczej wisteria to piękne, bogato rozkwitające pnącze w kolorach niebiesko-fioletowych i taka jest butelka Eternity summer:  łączy kolory fioletu, różu, błękitu  i ukazuje nam się swoim bogactwem kolorów niczym tęcza na niebie:) Jest jak jutrzenka i zachód słońca na horyzoncie jednocześnie.

Gdzieś tam na dnie przebija nuta tradycyjnego Eternity bowiem baza jest ta sama - i tutaj zapach robi się właśnie nieco męczący jak na edycję letnią:)

Jak dla mnie zapach efemeryda: raz mnie przyciąga, raz odrzuca, jest dość trwały jak na lżejszą edycję letnią.Na mojej skórze jest dość równy,jednotorowy, bezwarstwowy - nie wyczuwam w nich poszczególnych kroków piramidy zapachowej.
Myślę,że osoby lubiące nieco mocniejsze edycje Kleina polubią bardzo ten zapach, ja  powoli z nim się zapoznaję jednakże nie wykluczam zdrady na rzecz moich topowych zapachów.
Ciężko mi rzec czy to miłość czy to kochanie - czas pokaże:)








Komentarze

  1. Ja poluje na Diorka :) tzn już mam upatrzonego :)
    http://www.e-glamour.pl/product-pol-25008-Christian-Dior-Escale-a-Pondichery-125ml-W-Woda-toaletowa-tester.html
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam Pondichery, mam końcóweczkę:P

      Usuń
    2. :) jakiś czas temu je odkryłam:) ideał na lato :D

      Usuń
  2. Zaintrygowałaś mnie tym nowym Eternity... dotąd wszystkie poprzednie były do siebie podobne i przyznam, że mi odpowiadały, ale ta brzmi bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko zupełnie odbiega od pozostałych, dlatego tez mnie przyciaga;)

      Usuń
  3. Kusi... i kusi mnie jeszcze wersja AQUA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aqua jest leciutka, wodna:) ta jest znacznie charakterna:P

      Usuń
    2. Tak mi się właśnie po opisie wydawało. I właśnie ten charakterek mnie kusi :)
      Uwielbiam klasyczną Eternity oraz Eternity Moment.
      Aqua wąchałąm i jest świeżaczkiem takim na lato.

      Usuń
  4. swietny, zazdroszcze :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eternity, ale wersja podstawowa kojarzy mi się z kolezanką ze studiów.. tylko tego zapachu używała i mocno utkwił mi w pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak tylko będę miała okazję muszę koniecznie powąchac ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm, ciekawy zapach, aczkolwiek dla mnie zupełnie tajemniczy, aż wstyd się przyznać, ale jeszcze nie stosowałam żadnego Eternity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyka uwielbiałam,ale wszelkie jego pochodne już były dla mnie nie do zniesienia. Jednakże koniecznie powącham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma coś z tej starszej edycji:P

      Usuń
    2. Nie ma jak dotąd perfum, które kupiłam 2 razy, ale z czystej ciekawości do nowości, powącham :)

      Usuń
  9. Klasycznego Eternity nie lubię, ale tej wersji nie wąchałam. Ale może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat dostalam je w prezecie i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty